Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg tror kroppen (liksom jorden) har enorme selvlegende evner.
Ved sykdommer og ubalanser er det kroppen som leger seg selv.

Vi må bare gi den mulighet.
Vi må  dog hjelpe kroppen (og sjelen selvfølgelig) på forskjellige måter, med for eksempel hvile, mat, skifte vaner, medisin, healing, positive tanker.
En eller flere av disse tingene kan hjelpe kroppen å lege.

Jeg vil fortelle om to eksempler på selvlegende jeg har møtt.

Mannen jeg kjøpte honning av hadde mye smerter i ryggen. Han fikk salve av meg. Så en dag når jeg kom til ham klarte han nesten ikke å gå.
Men, sa jeg, er du blitt så dårlig?
Jeg har MS, svarte han. Jeg fikk den diagnosen i 1964.
Dette var virkelig forbausende! Han hade vært syk i MS i 30 år uten at en så det.
Han fortalte:
-Når jeg fikk diagnosen begynte jeg å ”vinterbada”. Jeg badet i sjøen hele året. Og jeg har klart meg til nå.
Dette syntes jeg var et mirakel, laga av mannen selv og hans vilje. Kansje og av baden, de må jo ha satt fart på blodsirkulasjonen. Jeg har og tenkt at bistikkene han sikkert fikk, han hade jo bi, kan vært legende.

En dame jeg sendte healing til da hun hade kreft spurte meg en dag:
-Vil du være så snill og sende meg healing etter at jeg fått cellegift neste uke. Jeg bli så dårlig etterpå.
Det gjorde jeg selvfølgelig.
Når jeg sender healing ber jeg å få være kanal for guds kjærlighet og helende kraft (jeg lar gud bestemme hvorhen healingen skal, jeg har jo ikke hele overblikket)
Denne healingen føltes veldig sterk, og den tok laaang tid. Jeg tror omtrent 2,5 tim.
Damen ringte senere og sa:
Det hjelpet ikke noe, jeg ble akkurat så dårlig jeg pleier å bli. Men nå blir det ikke noen mer cellegifter før jeg har fått bedre blodverdier. De var så dårlige så jeg tåler ikke mer nå.
Jeg syntes dette var rart, healingen hade jo vært sterk trodde jeg.

To uker senere ringte hun igjen. Hun hadde nå fått bedre blodverdier, bedre enn hun hadde til og med  før hun ble syk.
Vi ble enige om at gud hadde sent healingen dit der den best trengtes. Blodet var viktigere enn at hun ikke ble kvalm.
Jeg syns dette og er en eksempel på healingkraftens mulighet til  å få i stand mirakler. Mirakler vi ikke har ventet oss.

Gunilla
GjenopprettetMedlem
Jeg har ikke stort å føye til, jeg er bare så glad for at du følte for å legge ut disse nydelige historiene  :wub:
Anonymous
Ja så er det nok - healing går dit de trenger mest.

Jeg sendte healing till en venninne og hun fikk slike underlige vibreringer i hodet - på sidene, over örene... tross at jeg ikke fokuserte på hodet. Ingen som jeg sendt healing hat kjennt noe ligenede og vi funderte tillsammen. En måned etterpå, fikk hun diagnosen Alzheimers... Da forstod vi.
GjenopprettetMedlem
Gunilla-Den milde Sjaman-Gudinna. :wub:
GjenopprettetMedlem
Ja, så bra !
Akkurat hva jeg tenker også.

Vi vet ikke alltid hva vi trenger, vi må ha tillit til at universet sender oss det.
Alt skjer for det beste - uansett !

Det er jo ikke alltid vi skjønner det før leenge etterpå da... :razz:

:innocent2: