Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg har tinnitus...en stendig pip-tinnitus, men jeg kan oftest begrense intensiteten, med avslapping og healing.
Bare om jeg er mye stressed ... öker lydnivået.

Jeg har fått hjelp av en akupunktör i Traditional Chinese Medicin, for at forstå visse årsaker til kroppens funktioner; Han sier att tinnitus ofte har med problemer i gallegangerne å gjöre... og gallemeridianerne går bl.a. på nakke og ved siden av halsen. For meg er det muskelen mellom öret og brystkassen som blir ekstra spent.

Iblandt får jeg bruser ovenpå midt pip... og då sier han att jeg har urinvegsproblemer - og det stemmer oftest! Urinvegsproblemer sier han ha at gjöre med redsle... Var ikke redd Lie sa han, og jeg er ikke så redd lengre... og bruset kommer ikke mer... (ikke heller urinvegsproblemen)

Men det finns tydeligvis fler aspekter av tinnitus...  et samband mellom åndelig utdanning og tinnitus:
http://www.sinnligkunskap.se/reiki/tibetanskreiki/2.htm
GjenopprettetMedlem
Tack Lie!
Detta passade mig precis just nu.
Behandlar en dam med tinnitus, jag ska visa henne detta.
En anhörig till mig har tinnitus och urinvägsbesvär då och då.

Tack igen, det här var perfekt.
Gunilla
GjenopprettetMedlem
Interessant!

Skulle gjerne vite mer om dette fenomenet! Noen her som har flere teorier om hvorfor det oppstår?

Er til tider svært plaget av tinnitus i venstre øre. Styrken kommer og går. Klarer ikke å sovne uten musikk.
Er det noe jeg ikke vil høre?
Kan det være en fortid fullt med anklagelser og kritikk, som først nå gjør seg gjeldende...?
Har ikke urinveisproblemer...  ::)