Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Snappy [Bot]
Jeg har en veldig uheldig katt! Hun får avogtil øyebetennelse, en gang landet hun forkjært på gulvet og klarte ikke å stå på poten sin, nylig fikk hun et skikkelig potetøye av en lekemus

- øyet ble helt gjenklistret, tårene rant, hun hadde veldig vondt og klarte ikke å åpne det. Og for få dager siden kom hun inn med et stort, åpent, dypt kjøttsår (så beinet) på den ene foten sin. Dyrlege er DYRT, så jeg tar i bruk healing på henne! Det er forunderlig hvor godt det fungerer!

Alle gangene hun har fått healing så er hun frisk som en fisk dagen etter. Øyet så helt normalt ut etter healingen, og kjøttsåret hadde trukket seg pent tilbake. Det er bare noen få dager siden og hun har bare et lite arr der nå. Siden hun ikke vet (eller kanskje hun vet?), så er det vel ikke bare tro som kan flytte fjell.

Snappy [Bot]
Jeg sparer i alle fall meg selv for en del dyrlege utgifter

Francis [Bot]
. Siden hun ikke vet (eller kanskje hun vet?), så er det vel ikke bare tro som kan flytte fjell. wub
Jeg tror katta vet... Dyr vet og forstår mye... Selv om vi tror at de ikke skjønner, så skjønner de utrolig mye mer enn vi aner.