Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
nå vil jeg ydmykt spørre om hjelp. Har vært hos legen ikveld og fikk konstantert en betennelse i foten, ikke bra når jeg har diabetes. Går på penicilin nå og håper selvsagt at tingene retter seg, men... ja..Ene foten er svullen og andre kanske bra... men toppen av alt så har det også spredt eksem på føttene...plages med åreknuter, og de kan ikke opereres p.g.a. diabetes, så her står jeg, og er fortvilet,prøver å være positiv

men det holder hardt til nå...hvis noen har tid til lille meg så hadde jeg vært veldig takknemlig for det... vil ikke plage noen med mitt, men håper nå litt,likevel
mvh marihøna
GjenopprettetMedlem
Uff da, er det pga diabetesen at du får infeksjon i beina?
På åreknutene vil det kunne hjelpe å smøre på arnica ihvertfall....
Du plager ingen med å inrømme at du har det vondt. Aldri tro det!
Skal ta deg med på tryllestøvlisten jeg.
God bedring

Anonymous
Ja her kan du trygt be om hjelp.
Jeg ønsker deg god bedring og sender gode tanker.

Anonymous
Takker så mye, snille dere. Skal prøve å legge meg og håper morgendagen er bedre.Ja, Vind, det er nok diabetesen som gjør "sitt" med kroppen min,slik at jeg har dårlig immunforsvar.Og da oppstår det slike ting som det her. Og åreknutene gjør jo sitt, de og. Men, imorgen er det ny dag og jeg håper alt blir bedre da. Takk engang til,
mvvh marihøna
Anonymous
sender deg fjærnhealin her å nå glad for å kunne hjelpe deg god bedring klem Bast
Anonymous
En trommehealing kommer i løpet av dagen.
Lys og varme fra Kira!
GjenopprettetMedlem
Snille deg, det er derfor vi har healingsonen.
Sender healing i kveld.

Anonymous
Så mange gode, snille mennesker, takker så mye. Det ser ut til å bli bedre nå. Hevelsen er gått ned og foten er ikke så rød lenger. Er takknemlig for all den hjelpen dere har sendt til meg, ble roligere og fikk sove i natt. Så jo "spøkelse" i veggene i går, amputerte føtter og mye ekkelt, men vil tro at det nå blir bra igjen med alt. Det var faktisk min fotterapeut som fikk meg til akutten, og det er jeg glad for, for jeg hadde ikke vett til å gjøre det selv. Ventet bare at det skulle bli bra av seg selv. Burde vel tenkt litt, men ...jaja, liker ikke leger.
Enda en gang til, takker jeg dere,nå har jeg ro over meg selv her.
Dere er bare herlige!
marihøna som elsker livet