Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Vi her inne på sonen engasjerer oss mye i det som skjer med jorden ,
og det som skjer med andre medmennesker der ute.
Jeg ville bare skrive noen ord til alle dere healere der ute.

Den Healende Kraft ligger i oss alle . Den vokser seg bare sterkere og sterkere. Den universelle kjærlighet skinner som aldri før, gjennom oss, gjennom sjelen. Selv om du ikke tror det, p.g.a alt det forferdelige som skjer i verden, så er mennesker
sultne på åndelig oppvåkning, og å finne en mening med alt.
Alt det dramatiske som skjer rundt oss, er en del av den sjelelige utviklingen som går raskere i denne tid.

Jeg føler og tror , sterkt på at hver og en av oss har en oppgave å gjøre.
Vi kan ikke løse alle verdens problemer alene , men sammen er vi sterke. Hvor skal vi begynne?!
Du begynner med deg selv.
Ved å være bevisst og søkende, ved å handle i kjærlighet, ved å dele av deg selv og ved å velge med hjertet.
Da kan vi utrette mirakler.Sammen .

Hvert menneske vi møter i hverdagen, vil alltid ta med en liten bit av deg og din energi , videre i sin hverdag.
Møt disse menneskene med åpenhet og forståelse, med kjærlighet og omtanke.
Hvert menneske vi møter , er en annen sjel , som er her av sammen grunn som deg. Det er ingen unntak .

Hvis du har sjansen, fortell de om dine tanker , hva som engasjerer deg, om jorden som dør og dyrene som lider.
Ta av deg masken, og kom frem fra skulestedet ditt. Det er trygt . Gå foran med et godt eksempel .
Andre vil følge etter . Eller de vil la seg påvirke i mindre , eller større grad. Men påvikret vil de være uansett .

Den Healende Kraft i deg , er større enn du tror .
Nå , når du har oppdaget den , bruk den . Bruk den til å redde verden !

With love, Malaika  :wub:
Anonymous
"Malaika":

Du begynner med deg selv.

Gå foran med et godt eksempel .

Den Healende Kraft i deg , er større enn du tror .
Nå , når du har oppdaget den , bruk den . Bruk den til å redde verden !

Meget bra skrivet Malaika!  :eusa_clap:  :respect:
Der er så mange som tror "Ikke kan jeg" ... Hva ska jeg gjöre, lille meg"
Alle kan gjöre noe! Lite kan bli mye! Hver menneske kan gjöre en forskjell!
Tillsammen er vi sterke!
GjenopprettetMedlem
takk, Lie  :wub:

Det er noe som engasjerer meg   :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Du har helt rett Malaika  :respect:
Tankene dine gir meg assosiasjoner til historien om alle sjøstjernene som var skylt på land, og han som kastet én og én ut igjen i sjøen. Man kan nemlig ikke "redde" alle her i verden, men man kan redde ganske mange. Hvert forsøk vi gjør vil utgjøre en forskjell - mye større enn vi tror.
Anonymous
Takk, det var nydelig skrevet, Malaika  :wub:  De små øyeblikkene i hverdagen er veldig viktige å ta vare på, for det er vi oppholder oss hele livet. Vi går i livskunstner-fella når hverdagen blir en vane. Hverdagen kan også være hellig.
GjenopprettetMedlem
Sjelen lytter til visdommen din Malaika-Elskling. :wub: :wub: :idea: :idea: :idea:           
GjenopprettetMedlem
Takk!
Bra at du skriver dette!
En trenger å påminnes!
Gunilla
Anonymous
"teleterkji":

Malaika-Elskling. :wub: :wub: :idea: :idea: :idea:           

Hva er dette...?  :w00t:
GjenopprettetMedlem
                                            The Power of Love

A force from Above

Healing my Soul

. Frankie Goes to Hollywood.  :icon_razz:

Anonymous
:respect:  :beer:  :wub:
FAST Enterprise [Crawler]
Takk Malaika for at du minner oss på at vi alle har kraften i oss.
Fikk en englemelding her om dagen, akkurat da en person lurte på om jeg kunne gi healing. Meldingen lød sånn: Før du kan heale andre, må du heale deg selv.
Kanskje greit å starte der for mange.
Kristine :wub:
GjenopprettetMedlem
Takk for tilbakemeldinger  dere  :wub:
GjenopprettetMedlem
Synergi!  :biggrin:
Anonymous
Du får sagt det!
GjenopprettetMedlem
:icon_biggrin:
Bing [Bot]
Takk for at du minner meg på dette. Det er et viktig arbeid å bli synlig, både med healing energi og med kjærlighet. La det ikke være skjult!
solhilsen til deg
GjenopprettetMedlem
:respect: Forandre dine tanker om betydningen av din kraft, så kan du utrette det tilsynelatende umulige  :wub:
GjenopprettetMedlem
Om du klarer denne kunsten kan du klare alt.Få bukt med din egen indre frykt for åndeverdens kraft.

Gå inn i deg selv,langt nok til å møte uhyggen som gjemmer seg trygt der inne bak forsvarsverkene våre,og spy den ut.

Det er en svart grøt som tror den hører til i mageregionen,som om den var av beste havre.

Dette er vår utfordring som sjele-venner. :wub:                    Fryktløshet gir en kraft en kan leve godt med.

(hvordan jeg har det da?,jo jeg har sittet mye i mørket å sett innover og kjent på dette hjemsøkende vesen,og blitt så lei av det,at jeg har fått spy det ut.jeg tenker er det noe å være redd for i denne verden,er det min egen usikkerhet,og alt den kunne voldet av smerte i mine medmennesker,om jeg lot den råde. til helvete med uhyggen.)
Anonymous
"teleterkji":

Fryktløshet gir en kraft en kan leve godt med.

Så sant kjære Tele og Ceno, kloke ord... :respect:

Den joiken :biggrin: gikk forresten fint...

Hei Jo Le Lo La
Jo Le Lo Le Lei La