Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei alle.
Har hatt en langvarig influensa og forkjølelse, og det kjennes som om all kraft er sugd ut av meg. Har ikke anledning til å legge meg rett ned å vente på å bli frisk, alt for mye å gjøre...
Trenger noen gode råd her ...
hilsen trøtt
kariw
psbot [Picsearch]
æ tror nu kroppen din prøver å fortelle deg at du må hvile... lytt til kroppen, så blir du frisk

GjenopprettetMedlem
Takk Ædni, jeg lytter - både til kroppen og sinnet og alt det andre.
Det blir bare litt for mye på en gang, når batteriene er slått ut av virus og for mange jern i ilden ...
Nå ser jeg kanskje enden på en stressende arbeidsform, og gleder meg til å skape meg en roligere arbeidsdag etterhvert.
Klem, kariw
Sensis [Crawler]
Her er en pusteøvelse for å gjenreise energien ganske raskt. Den har jeg lært fra sjamaner i Hawaii.
Pust inn gjennom nesen, tenk at pusten når opp i himmelen. Pust ganske kraftig. Pust ut gjennom nesen, tenk at energien i luften går ned i magen og at magen er en container for denne energien.
Pusten skal gjøres i sekvenser av fire inn og ut pust, så et hvilepust, og dette gjentas i sin helhet fire ganger. Så slapper man av en stund. 4 ganger 4 er altså en omgang.
Deretter gjentar en slik hel omgang fire ganger. Så slapper man av. Når man slapper av sprer energien seg rundt i kroppen. På mild måte kan man lede den dit man ønsker den skal gå.
Om du gjør noen slik omganger hver kveld en ukes tid eller så, har du fått energien dit tilbake, ogh mer til
Mvh Ailo
GjenopprettetMedlem
Takk skal du ha, Ailo. Dette skal prøves.
Hilsen kariw