Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Bing [Bot]
:wub:
Det er deiig å være forelsket. Og akkurat nå skjønner jeg at jeg er forelsket. I sjamansonen. Alt som kommer fra dere som deltar her gjør akkurat det med meg som en forelskelse gjør. Åpner hjertet og får det til å synge med i den jeg er. En forelskelse i det å få være åpen om det spirituelle. Her. En forelskelse i den store helbredende fortellingen sjamansonen er. Som får meg til å si ja. Og være sikker på at det er riktig å si ja. Helbredelsen er i ordene og åpneheten, alle de historier dere forteller som bejaer og gjør sant og får meg til å forstå at jeg ikke er alene. At i tillegg til å få stå i den jeg er og det jeg gjør er det også mulig å åpne for en forelskelse og en reise,en erkjennelse og et arbeid i det spirituelle. Slik at jeg, og flere , kan delta i denne store fortellingen, skape nye fortellinger med helbredende kraft.
Kan jeg få lov å si takk ! Dette er stort. Større enn meg.
:wub: :respect:
Anonymous
:wub: :respect: :wub:

Så flott du forteller det, en fortelling i kjærlighet og med helbredende kraft. :respect:

Sonen som en eneste stor kraftfortelling.

Jeg er glad for å være en del av det. :biggrin: :) :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Så fint , tiril

Det er en hærlig følelse , ikke sant  ;D

Fint å få være så heldig

:wub: :respect:
GjenopprettetMedlem
Det var godt å høyre at du finn      k r a f t a        her Tiril . :respect:

Nærande ord.  :wub:
GjenopprettetMedlem
Oppklarande ord,Tiril! :biggrin:
Kanskje er det slik at ein trur ein er sjuk på et vis,men så er ein berre kraftig forelska.I Sona!
Kanskje er det faktisk slik!!?  :eusa_pray: :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Jiihaaaaa....denne skriver jeg under på, med svær fet, rød penn!

Det er så svimlende deilig å få dele og motta erfaringer her inne på sonen.

Nydelig beskrevet dette, hjertelig takk!!!

Løøøve you all assa!.... :w00t:  :wub:
Anonymous
Det er lett å bli forelsket i sjamansonen!  :biggrin:
Det er liv og kraft her, fra alle dere, som deler med seg... av seg selv og erfaringer!

:respect:
GjenopprettetMedlem
Håller med dig tiril! Det är gott att ha er!