Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Bing [Bot]

Det er deiig å være forelsket. Og akkurat nå skjønner jeg at jeg er forelsket. I sjamansonen. Alt som kommer fra dere som deltar her gjør akkurat det med meg som en forelskelse gjør. Åpner hjertet og får det til å synge med i den jeg er. En forelskelse i det å få være åpen om det spirituelle. Her. En forelskelse i den store helbredende fortellingen sjamansonen er. Som får meg til å si ja. Og være sikker på at det er riktig å si ja. Helbredelsen er i ordene og åpneheten, alle de historier dere forteller som bejaer og gjør sant og får meg til å forstå at jeg ikke er alene. At i tillegg til å få stå i den jeg er og det jeg gjør er det også mulig å åpne for en forelskelse og en reise,en erkjennelse og et arbeid i det spirituelle. Slik at jeg, og flere , kan delta i denne store fortellingen, skape nye fortellinger med helbredende kraft.
Kan jeg få lov å si takk ! Dette er stort. Større enn meg.

GjenopprettetMedlem
Så fint , tiril
Det er en hærlig følelse , ikke sant
Fint å få være så heldig

GjenopprettetMedlem
Det var godt å høyre at du finn k r a f t a her Tiril .
Nærande ord.

GjenopprettetMedlem
Oppklarande ord,Tiril!

Kanskje er det slik at ein trur ein er sjuk på et vis,men så er ein berre kraftig forelska.I Sona!
Kanskje
er det faktisk slik!!?

GjenopprettetMedlem
Jiihaaaaa....denne skriver jeg under på, med svær fet, rød penn!
Det er så svimlende deilig å få dele og motta erfaringer her inne på sonen.
Nydelig beskrevet dette, hjertelig takk!!!
Løøøve you all assa!....

Anonymous
Det er lett å bli forelsket i sjamansonen!

Det er liv og kraft her, fra alle dere, som deler med seg... av seg selv og erfaringer!

GjenopprettetMedlem
Håller med dig tiril! Det är gott att ha er!