Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei hei :) 

Tenkte jeg ville dele enda en healing erfaring som sist...
Hadde hun samme til healing nå..
Har ikke healet hun etter de rykningene hun hadde
sist, slik som beskrevet tidligere...

Vi var jo veldig spente på om det samme ville skje denne gangen...
Joda, etter jeg hadde vært i kontakt med hun i noen minutter så startet det...
Nå virket det nærmest som om hun drev med qigong/Egyptisk dans med hendene og diverse rituelle øvelser..
Hun strakk også hendene mot mine, og følte behov for å berøre dem sa hun...
Plutselig begynte hun å gni seg besatt i det tredje øye, dunket seg og formet en trekant
med fingrene som hun plasserte i pannen (som avbildet av chakraet).....
Det ble like mye latter denne gangen, det pågikk i 40 minutter...
Men denne gangen følte hun velvære og lettelse..Og det fortsatte ikke etter
healingen slik som sist...

Disse tinga skjer kun med hun under healingen og ingen andre,
er hun ekstraa mottakelig? er det hjelperne hennes som trer frem og hjelper?

Føler iallefall det slikt at hun bør følge intuisjonen og åpne opp mer for det indre øye
utifra de "rituelle" bevegelses mønstrene hun gjorde....

*Im in love with life & the divine within*  *kjærlighilsen : love& light to you all*

GjenopprettetMedlem
Kjenner meg selv igjen i dette her.
Jeg er en pasient som aldri ligger stille under healing. Jeg blir strukket og ristet i rykk og napp - ansiktet lager masse grimaser..osv.. så det kan være ganske livat  :D
Men jeg pleier å holde meg på benken - sånn nogenlunde..
Gikk til behandling hos ei en gang og ble flau over at jeg med overkroppen var opp og ned på benken under behandling - slapp av sier hun - jeg har en pasient som går rundt i rommet mens jeg healer.
Jeg har aldri følt at det har vært noe ubehag med mine fysiske reaksjoner på å motta healing, har vel alltid tenkt "ok, da trenger jeg det slik"
Synes det er deilig å bli strekt litt jeg...siden jeg fra før ikke ruver over bakken akkurat :o

En merkelig gang - våknet jeg om natten at mine ben var i lufta og ble strekt og nappet i.. ja, ja...da lo jeg godt..kl. 0355  :lol:

Så det er godt vi er forskjellige - og så lenge man ikke føler noe ubehag - go with the flow..
Det er ikke alltid man får det man ber om - men det man har bruk for.

"Dagens Jungel ord" fra Elleville Elin
GjenopprettetMedlem
Det er ganske mange som opplever slik guiding og justering under healing. Flere historier her: http://iluna.no/forum/index.php. Selv får jeg guiding (fysiske øvelser) under selvhealing.