GjenopprettetMedlem
Jeg sier som Marihøna.....Jeg gir faen i å gi faen!
Hvorfor skal jeg gi faen i ting eller noen? Hvorfor skal ting eller noen gi faen i meg?
Om noen syns jeg er rar eller annerledes er det bare fint. Kanskje de kan lære noe nytt,
eller jeg kan lære noe nytt?
Å gi faen er ikke det samme som å gi slipp. Om jeg gir faen i noe og snur ryggen, er jeg ikke kvitt det. Men dersom jeg griper tak i tingen og kaster den, gir jeg slipp! Å gi faen i hva andre syns er ikke det samme som å akseptere. Å akseptere er å tørre kjenne på den følelsen andre gir deg, å så akseptere at vi er forskjellige!
Jeg velger å gi faen i å gi faen. Jeg kaster eller aksepterer i stedet!
GjenopprettetMedlem
jeg gir faen i å gi faen jeg og, eller kankje ikje for jeg gir faen i alt det der hjerte chakera, solar plexus, kraftdyr elle ka pokker det e

fatte ikje ein drid av det xd
GjenopprettetMedlem
Jeg sier som Marihøna.....Jeg gir faen i å gi faen!
Hvorfor skal jeg gi faen i ting eller noen? Hvorfor skal ting eller noen gi faen i meg?
Om noen syns jeg er rar eller annerledes er det bare fint. Kanskje de kan lære noe nytt,
eller jeg kan lære noe nytt?
Å gi faen er ikke det samme som å gi slipp. Om jeg gir faen i noe og snur ryggen, er jeg ikke kvitt det. Men dersom jeg griper tak i tingen og kaster den, gir jeg slipp! Å gi faen i hva andre syns er ikke det samme som å akseptere. Å akseptere er å tørre kjenne på den følelsen andre gir deg, å så akseptere at vi er forskjellige!
Jeg velger å gi faen i å gi faen. Jeg kaster eller aksepterer i stedet!
jeg kjønnte ikje heilt det der

jeg kan kjønne at det blir litt dumt å si at jeg gir faen, men jeg gjør det for en grunn

. grunnen til at jeg gir faen i alt det der chakera greiene er for jeg ser på det med et realistisk synspunkt, men jeg ser også ting fra deres synspunkter, men noe dåkker bør prøve er å gå tilbake å se på neoen av deres innleg og se på det med et åpent sinn

GjenopprettetMedlem
Gir ikke faen noe som helst.
Gir faen i det.

GjenopprettetMedlem
hm... hva var det jeg skulle gi faen (fanden)?
jim
PS: hva med et gavekort, som innebærer at han ha gitt en geit til en bonde i afrika.. tror dere han blir glad da?
GjenopprettetMedlem
Haha! Gi fanden et gavekort...
Den var god, Jim!

GjenopprettetMedlem
Det driter jeg i,også i det at noen her på sonen har opphøyd seg selv til å være den som er best,vet allt og er den som skal ha rett i hva det skulle være som blir sagt.

GjenopprettetMedlem
Det driter jeg i,også i det at noen her på sonen har opphøyd seg selv til å være den som er best,vet allt og er den som skal ha rett i hva det skulle være som blir sagt. exclaim
Hmmm....

Har ikke merket så mye til det.... men det er jo
deres problem... eller...? Så det er bra å gi f... i det...

GjenopprettetMedlem
Jeg gir faen i at noen stopper mitt liv. (egentlig er det vanskelig å komme ut av en ond sirkel)
Men jeg skulle iallefall ønske jeg gav faen..
Livet mitt er helt nede nå, og jeg gir faen i allt!!!!!!!