Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg tar opp tradisjonen med "healing på hverdagsplanet".

her kan du gi uttrykk for ting du gir blaffen i
eller gir faen i

Jeg ville starte denne tråden for noen dager siden, men denne dagen har servert meg et godt eksempel:

Jeg gir blaffen i en eldre herres overinterpretasjon av noen muntre vers.
GjenopprettetMedlem
Jepp! :biggrin: Jeg gir da blanke faen i om noen antyder at man er trigget og tar ting personlig, fordi om om man deltar i en debatt for å få frem et synspunkt.

:razz:
psbot [Picsearch]
æ gir fan i alle som syns at æ skulle vært litt mindre "fresk i kjæften" :badgrin:
æ gir fan i dæm som syns æ bør være litt mere "dannet" 8)
Anonymous
Jeg gir faen i hva folk tror om meg. jeg gir faen i den delen av meg som sier at jeg må forsvare meg. Jeg gir faen i at folk ikke gjør som JEG vil!!!  :moreevil:  :moreevil:  :moreevil:  :exclaim:  :exclaim:  :exclaim:
GjenopprettetMedlem
Hehe..

O.k.
Jeg hater å være selvopptatt... altså opptatt av hva andre skulle tro og mene om meg ....
Så mye bortkastet energi på å gjøre rett, opptre , være andre til lags.... for å bli likt...
Jeg gir faen i hva andre tror og mener.....

Hehe ...  :icon_twisted:   Det var deilig!  :biggrin:

( Når jeg skulle poste tråden, så jeg Magus hadde skrevet omtrent det samme...  :w00t: )
GjenopprettetMedlem
Ironiske er at det jeg sier jeg gir faen i, er absolutt noe jeg ikke gir faen i med tanke på hvor mye energi jeg bruker på det.

Men jeg velger å gi faen i hvordan andre oppfatter meg. Jeg gir faen i den overdrevne skyldfølelsen. Jeg gir faen i at ikke alle forstår eller liker meg. Jeg gir faen i at jeg ikke kan tilfredstille alle. Jeg gir faen i at jeg er litt strange noen ganger (iforhold til det som er normalt-normalt ihvertfall). Jeg gir faen i de som ser ned på meg. Jeg gir faen obligatorisk undervisning ( :P). Jeg gir faen i de som syns synd på meg uten grunn. Jeg gir faen i de som misbruker min tillit. Jeg gir faen i de som biter hodet av meg uten grunn.

Heh....det ble visst litt det.
GjenopprettetMedlem
Dette er flunke nytt for meg, men ikke desto mindre viktig. Så jeg kaster meg ut i det og sier:

Endelig, jeg gir faen i å la angsten styre meg!  :eusa_dance:

Må legge til; inntil neste gang iallefall.. :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Jeg gir blanke faen i gi-faen-tråden! Dette orker jeg ikke å svare på!  ;D
GjenopprettetMedlem
i jør blancke fanken i å prata saklikt å virke jorner,i går,og i dagene,da,flere sier:Å Nei,hva?,Hmmm..sånn å sånn,trekke i trådene.lula.sonic å juckmack
blenders,you know it,when the doorbell sings,and you know you never had one.
Terapi,alt er det,nå,nå og nå,slippe gassen fritt,tømme hodet tomt,tenke ingenting to ganger,så ikke-gjøring,sjaman arbeid år med påbegynte saker.
Arebdi non fotyneisi: Den som løfter skal selv løftes.
Oparenin tise eiramana: sitt ikke der og gråt,reis deg opp å syng!
Levenduli derfutinase:Levende er du,og nasen er det futt i.
I gjør blancke faen om til en skitten liten sak jeg kan ha i bukselommen,og ta fram og gnikke på,av å til,smile,virke glad,snakke høyt. si det. halsen.
Ja,men blomster til hårene,alle der,der og der
fine barner er dere,kjærige østers med mykje humør og vidd-vidd-vidd,strekke på trådene,legge ut vomma å blåse med kinnen
synge for dere,lulle til,bysse,lulle mere,bysse mer og mer,og sovne eller bare slomre,mens vi ber og jeg ber og bærer dere om og opp i lyseredet
der lillle gudper sitte på sin gullpute å ser når vi komme,og per spille på sine pinner og det blir underlig fred.
Så vekker ikke meg,stå der,eller ligg ner,se innover,der er du mere tisltede,der er det mange flere,og de venter på enda mer.
Hei og glede til deg når du ikke vekkes av meg,men får ligge der å kvile og ete postei,eller bare glo i timevis på et gurubilde av Sati Engbei.
Godt inni for deg,solen,gyldent skinn,fine sanger om og om og om og om,deilige ånder i meg,smiler også til dere og speseilt deg og deg.
Ja no,kva no,hallo,sa du no?,sa eg koko? Var det ?var det? berre det?,ikkje,åja mhm,yes baby,dance litlle bird, thencover me in  thine tird
Bare with me,the journey is just about to begin.
Is everybody IN?
                      (JIM)
Anonymous
Jeg gir faen i om noen mener jeg er en blåøyd romantiker!
Jeg gir faen om noen mener jeg går med rosafargede linser!
Jeg mener og sier og ser hva pokker jeg vil!
Til helvete med hele skiten!
Skitforbanna shri i dag
Anonymous
HÆRLIIIG!!! TERAPI-TRÅDEN!!!

Ja ka jer æ no egentlig faen i? Æ trur æ gjer blanke faen i absolutt alt!! Gud det e godt å vær nordlennig  8) Mainn kainn vær så breial mainn bærre vil - å dækk sæ bak dialekten...he-he-he...  :innocent2:

Ja ja etter 3 år i storbyen blir trøkket etter å få uttrøkk sæ i saftige og breie vendinga stort - leve sjamansonen!!

Safte suse - står han ikke i kveld og...? Ha-ha-ha... Æ jer faen i de som ikke tåle rå og saftig humor og livsglede!

Love  :wub:
GjenopprettetMedlem
Æ jer faen i de som ikke tåle rå og saftig humor og livsglede!

Godt, shamilla! Da er vi tre... Hehe...
Anonymous
"teleterkji":

Bare with me,the journey is just about to begin.
Is everybody IN?
                      (JIM)

the journey is about to begin, and I give a damn if I spill my guts.
                                                                         (susy)

Jeg gir faen i political correctness,
god natt til alle sammen!
GjenopprettetMedlem
Dette ser ut som en tråd som er verdt å vekke liv i.

Jeg gir blanke faen i hva andre måtte mene om hvordan folk mener jeg burde leve livet mitt. Jeg følger hjertet mitt, og det er enden på *den* visa.
Bing [Bot]
Jeg gir faen i alle som vil holde meg fast og begrense meg! Jeg gjør det jeg drømmer om - nå!  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Jeg gir faen i alle som prøver og styre meg  :moreevil: 
Jeg går min vei.
Jeg gir faen i alle som syns jeg er dust for at jeg er interessert i alternative ting og de som har så lite og ta seg til at de må kritisere andre..

Godt å få ut ja.. 

:wub: og klem fra hans  ;)
GjenopprettetMedlem
Eg gje faen i å begrense matinntaket i jula!
Eg skal innta mat i dionysiske mengder.
Men trimm må til!
GjenopprettetMedlem
Akkurat nå så gir jeg bare FAEN

RITA
GjenopprettetMedlem
Jag ger FAN i jantelagen och gör det jag mår bra av :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Jeg gir faen i å prøve å være så tøff at jeg gir faen i alt. For det gjør jeg ikke, jeg gråter jo.
Og jeg gir fa'n i om noen synes jeg er en selvmedlidende blautfisk. ("herregud, du er jo 52 år!") blæææhhh!!

Thank you!
Anonymous
jeg skal gi faen i være så jævla koselig og sukkersøt, jeg skal gi faen i å være så jævlig hyggelig mot alle, det går på bekostning av meg selv. Jeg skal sette meg selv først og være egoistisk i en stund fremover. Jeg gir faen i alle som mener at det er FEIL!!!
Anonymous
jeg gir faen i mentale og følelsesmessige overvåkningshelikoptre av Sikorsky-typen,
skarpladde, med blendende lyskastere, infrarøde søkere og metalliske stemmer i megafon som vil jage en frihetssøkende rømling tilbake innenfor piggtrådgrensa.

Måtte faen skyte ned hele metallskiten!

På forhånd takk.
Anonymous
Jeg ble helt glødende oppglødd av de to foregående utblåsninger  :w00t:
Jeg gir faen i at demonene hyler til meg at jeg er skitdum i dag,
de kan pokker se til å ha seg vekk for en stund, jeg vil være i fred  :exclaim:
jeg vil være eitrande sint, spy ut edder og galle,
nå raser jeg snart ivei inn i svarte skauen.
Hvis jeg ikke dukker opp på sonen innen rimelig tid, tror jeg ikke etterlysning hjelper,
har vel gått opp i ild og svovelrøyk der ute.
GjenopprettetMedlem
jeg gir faen  å gi faen  :lol: :lol:
Anonymous
Jeg måtte en tur innom til;
Jeg gir faen å skrive om lys og lykksalighet og kjærlighet fordi det snart er jul!