Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg er glad for min fortid, spesiellt det som da opplevdes som svært tøfft, traumatisk og uendelig smertefullt.
Noen ganger så ille at livet ikke fikk noen verdi for meg. Jeg hang til tider i en tynn, tynn tråd....  Det var som om noen ville meg til livs...
noe de nesten klarte. Jeg ble fanget av omstendighetene.... og havnet i et svart hull, som jeg ikke så noen mulighet å komme ut av.
Og tankene mine ble preget av min livssituasjon, og ga næring til å forsterke det mørke og depressive ytterligere.
Men en svak svak stemme... langt, langt inne i meg, fikk meg alikevel til kjempe imot.

Det var da jeg ved en ”tilfeldighet” snublet over sonen, i et søk etter noe helt annet...
Ikke visste jeg da at bare en drøy måned etter fikk enda en ny prøvelse;
Svulst i hodet! Husker jeg tenkte flere ganger på at, får jeg kreft nå, er det ikke det minste rart ... etter det negative tankemønsteret...
men trodde det skulle sette seg i magen... hvor det lenge hadde kjent ut som en sviende hard knytteneve...

Og for en ufattelig fabelaktig oppsluttning jeg fikk her inne på sonen! Fra da helt ukjente mennesker!
Takk Ailo, og alle dere som slo en healingsirkel rundt meg!!! De healingbrevene jeg fikk av dere,
var de skjønneste kjærlighetsbrevene jeg noen sinne har fått! De var det siste jeg leste før jeg sovnet inn i narkosen....
og jeg våknet helt salig, og svevde i flere uker etterpå!
( Legene hadde sagt at det kunne gå galt... men det hadde jeg liten tro på...  )

Og hva skulle jeg egentlig fram til...? Jo...Noen påstår at man blir preget av det traumatiske man har vært igjennom...
Og jeg kan nok holde med til en viss del... for drar man det med seg videre, pleier det som et barn, både i tanke og handling,
så blir man preget av det. Og kanskje tilogmed syk av det, som meg... 

Men noen, inkludert meg... må nesten oppleve det ene traumatiske etter det andre, smake på dødens forgård, for å våkne opp...
For å virkelig sette pris på livet! For å riktig skjønne hva dette fantastiske livet virkelig kan være! Hvilken gave det er!
For å skjønne at det er bare jeg selv og mine tanker som former livet. At jeg selv er ansvarlig for min egen lykke!
Visst, jeg snubler litt innimellom... men kommer meg fort opp... for så i neste øyeblikk boble over av livsglede, hehe...
Målet er å gjøre det beste ut av hver situasjon. Ikke ta noe for gitt. Være bevisst tilstede i nuet!
Velge venner som vil en vel, og verne om dem! Med masse morro, lek, latter og glede... Utforske...
Altså...våge å virkelig leve.  JEG VIL LEKE LIVET!

Derfor sier jeg at jeg har vært heldig...  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Kjære Aventura 

Jeg er glad for at du er her og for at du er den du er

Vi er de heldige, som får lære deg å kjenne  :w00t:  :respect:  :beer: (livets vann)

Stor klem  :wub:
GjenopprettetMedlem
Skriver under hos Inger-Lise! Vi er heldige som har fått lære deg å kjenne!  :wub: Og det er gjennom de tøffeste tidene vi får de beste erfaringene!

:wub:
GjenopprettetMedlem
Kjære, kjære Aventura jeg vil LEKE LIVET SAMMEN med deg du vakre menneske.

Takk for at du har kommet inn i livet mitt, takk for at du deler, takk for at du berører  :wub:

RITA
Anonymous
I IDENTIFY

all work and no play, makes magnus blodsuger a dull boy...

Nå skal det faen meg leikast  :w00t:  :wub:  >:(
GjenopprettetMedlem
Ja for faen, det skal det :w00t: :P

RITA
GjenopprettetMedlem
så sant, Aventura, noen  må igjennom både det ene og det andre...og så VÅKNER man, pusser brillene og SER at livet kan lekes :), har erfart en del, jeg og, slik som du via nesten den siste veien...derfor, prøver jeg så godt jeg kan ( feiler jo og, innimellom) ELSKE livet, Leve livet, være med i LIVET...jeg kjenner ikke deg, men jeg har en slik en magefølelse,jess... :wub:

ho marihøna vil være med
GjenopprettetMedlem
Den sårede healer, som helbreder seg selv.  :respect: :beer:
GjenopprettetMedlem
Åhh... Takk!  :biggrin:

Så skjønne dere er!  :wub: 

Skål tilbake  :beer:  :beer:  :beer: ( Livets vann for fulle mugger....)
GjenopprettetMedlem
  Du er en skjønn dame

så mye du har vært gjennom, og fortsatt har du denne
  innstillingen til livet

jeg beundrer deg din hjertevarme og mot

takker for å ha deg i livet mitt

...som skal LEKES , skjønner jeg  :w00t:  :eusa_clap:  :wub:

hjerteklem
Bing [Bot]
livets dans er der for deg! lek flyt med , lek er dypt alvor , å ta livet på alvor. Gleder meg med deg!
liebe und liebensfreud!
:wub:
Anonymous
Derfor sier jeg at jeg har vært heldig.
sånn skal det låte for oss alle, har et ønske om å møte dere i trommenes energi en gang
jeg er en som ønsker å treffe dere ved neste korsvei, måtte kjærligheten - visdommen å gleden av sammvær være med dere i kveld på deres treff  :wub:  :wub:  :wub: bast sirklens kraft  :respect: gleder meg på deres vegne, felles energien  :respect:  bast    :wub:  :wub:  :wub: lys å kjærlighet.
GjenopprettetMedlem
Hei Aventura!
Jeg er også blant alle dem som må igjennom den ene prøvelsen etter den andre. Jeg har valgt meg et slitsomt liv med mye sykdom og sorg,men er sååå takknemlig for det nå :)

Uten alle prøvelsene ville jeg ikke vært den jeg er i dag. Og det merker sikkert du også?
Og vi har jo overlevd! :eusa_dance: