Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg har i mange år visst at jeg har varme hender, og har stort sett brukt dem på dyr (meget takknemlige "objekter"

)
Så for 2 år siden begynte jeg å gi healing til mennesker,men det har bare blitt sporadisk,-men med gode resultater.
Plutselig denne helgen har det blitt healing hver dag! Først ei venninne som er terapeut, så ei venninne som skulle opereres i dag (mandag) og deretter 3 fjernhealinger
Jeg sliter (som så mange andre) med selvtillitten, og er nesten sjokkert over resultatene:
Terapeuten kan fortelle at healingen er veldig sterk og den fortsetter lenge etter at jeg har avsluttet.
Hun som skulle opereres var veldig nervøs før healingen,men følte seg avslappet etterpå,-og det holdt fra lørdag og varer fortsatt i dag (mandag)!
Fjernhealingen funker også nå! I følge venninnen min som er terapeut, er den sterk og varer lenge etterpå akkurat som om jeg stod ved siden av. Den ene gangen sluknet hun totalt,men kjente at det jobbet i kroppen etter at hun våknet.
Jeg er både glad og litt forvirret nå
Noe jeg aldri har opplevd tidligere er at det føltes som om jeg hadde "tusen" nåler i fingre/hender mens jeg healet (spesielt ved fjernhealingen).
Andre som har merket det?
En teori er at jeg selv blir healet samtidig.
Noen som har andre tanker om det?
Det er såååå frustrerende at jeg,på tross av gode tilbakemeldinger ikke klarer å komme i gang med behandlinger av andre enn de jeg kjenner
Stor,healingklem fra ei som nesten snør ned nå..................
GjenopprettetMedlem
Kjekt å lese om dine evner Arkadia.
Jeg ble god å varm i hodet av å lese dette.
Jeg tror denne varmen er ikke bare i hendene
men også i kraftfeltet rundt personen.
Konsentrert i hendene,men ellers er den en sværing
og kan gi healing til mange i rommet,området.

GjenopprettetMedlem
Takk skal du ha,Teleterkji

GjenopprettetMedlem
Stol på din healingevne og jobb videre med den. Klart at også du får healing fordi du kanaliserer healingkraften. Jo mer du bruker evnene dine og utvikler dem, jo mer får du også. Det er ikke rart man i starten er usikker på om dette er virkelig - det er ganske formidable ting som skjer. Når du gir healing i et rom, vil kraften din nå 8 m i diameter rundt deg,- i flg. Jose Silva m. fl. Ved fjernhealing spiller avstand ingen rolle, det er intensjon og fokus som er viktig for resultatet.
mvh kariw
GjenopprettetMedlem
Takk,KariWe

Det er bare det at jeg er en typisk vær så alt skulle helst skjedd i går

Jeg burde jo egentlig kunne stole på kraften nå som jeg både har visst om den i så mange år+ fått så mange bevis

Men,men samtidig vet (sukk!) jeg jo at alt kommer når tiden er der
Ha en fin tirsdag alle sammen! Her laver fortsatt snøen ned,skikkelig vinter med sparkføre til og med

(Selvom jeg helst ville vært i mitt kjære "Atlantis" hvor det er over 20 grader nå,sola skinner og veiene er bare og fine å gå på med vond rygg...)
GjenopprettetMedlem
En liten oppdatering:
Har nå kommet godt i gang med fjernhealing også

Med bra resultater.
I tillegg kommer det nå spennende bilder når jeg gir healing: hos en kom en diger flaskebørste da vedkommende hadde øreproblemer. Den ble brukt på tvers gjennom begge ørene samtidig!
En annen gang så jeg den som skulle heales ligge ute i friluft i fjellene med tibetanske sjamaner/munker rundt.
Jeg har alltid hatt bilder av det jeg tenker på,så dette er godt nytt og kjente reaksjoner for meg
Men jeg har fortsatt smerter i fingrene når jeg healer,av og til føles det som lange nåler i fingertuppene. Flere som har følt det sånn? Jeg er usikker på om nålene er der for meg eller om det faktisk er den som heales som trenger dem. Noen idéer?
Ha en fin og healende helg,alle sammen