Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
jeg har er specet resto shaman noen tips? jeg er main healern i karazhan og Gruul
AdsBot [Google]
Hva betyr dette?

specet resto shaman?
main healern i karazhan og Gruul?
GjenopprettetMedlem
Lol du er på feil forum
L337 heal tip for wow finnes ikke her...
GjenopprettetMedlem
woops

Anonymous

Noen fra "out of space" her inne...?
Jeg kjenner ikke til språket.

GjenopprettetMedlem
"Kira":
Noen fra "out of space" her inne...?
Jeg kjenner ikke til språket. 
Her er en oversættelse:
sjamangutten spiller et computerspil, der hedder World of Warcraft (wow), og hans figur i spillet er en shaman. Og nu leder sjamangutten altså efter nogle healingstips til at styrke hans figur i spillet

.
Anonymous
Og takk for det...!

Anonymous
velkommen til den ungdommelige

sjamangutten her er det alt fra a til å
jeg er jo her
trendhopern - av øystein sunde

klem bast

GjenopprettetMedlem
Ja, velkommen til sjamangutten

Jeg har en Warcraft III liggende, som jeg ikke er kommet i gang med – måske skulle jeg gøre det i aften, hvis jeg finder tiden til det

. Jeg kunne sikkert få brug for tips også

psbot [Picsearch]
wow e tingen

GjenopprettetMedlem
"sjamangutten":
jeg har er specet resto shaman noen tips? jeg er main healern i karazhan og Gruul
Hm.. har selv en resto specet druide lvl 61 men har ikke spilt han siden "burning crusade" kom ut..
hvilken server spiller du på?
mvh jim
PS:
"tjørn":
Ja, velkommen til sjamangutten 
Jeg har en Warcraft III liggende, som jeg ikke er kommet i gang med – måske skulle jeg gøre det i aften, hvis jeg finder tiden til det
. Jeg kunne sikkert få brug for tips også 
Warcraft III er ikke på langt nær "world of warcraft" så sorry ... ingen av oss kan gi deg noen tips der er jeg redd..
GjenopprettetMedlem
"tjørn":
[
Her er en oversættelse:
sjamangutten spiller et computerspil, der hedder World of Warcraft (wow), og hans figur i spillet er en shaman. Og nu leder sjamangutten altså efter nogle healingstips til at styrke hans figur i spillet
.
Er dette et spill, man kan laste ned fra nettet? Jeg har en 11-åring som sikkert ville synes dette var spennende. Og hvem vet, kanskje ho mor også hiver seg rundt til sønnens store undring.
GjenopprettetMedlem
"Tullsjura":
Er dette et spill, man kan laste ned fra nettet? Jeg har en 11-åring som sikkert ville synes dette var spennende. Og hvem vet, kanskje ho mor også hiver seg rundt til sønnens store undring.
Her ligger en gratis trial-version for 10 dage:
http://teaser.wow-europe.com/index_no.html. Har ikke prøvet den, så jeg ved ikke, om den er tungt for internetforbindelsen og pc'en, når man spiller. (Det er et spil, man abonnerer på løbende mod betaling

).

tjørn
GjenopprettetMedlem
hm betaling. i allefall takk for linken tjørn

GjenopprettetMedlem
Det er skummelt med al det abonnement. Skal prøve min Warcraft III lidt nu. Det er et ældre spil, så det kan spilles uden at være online og abonnere

Anonymous
Hei Tullsjura. Jeg vil
absolutt ikke anbefale det spillet til sønnen din.
Det er er evigvarende spill og morsomt og. men risikoen i det er faktisk å miste seg selv i en virtueell verden. (Vært mye snakk om at det er avhengighetsskapende) Altså online versonen. World of warcraft , burning crusade.
Broren min spiller det spillet og det er også det ENESTE han ånder for. Selvfølgelig må du ta det valget selv, men hadde vært mye bedre , tror jeg, å skaffe Worldcraft III da. det ender nå ihvertfall.
Til sjamangutten. Vet ikke om thottbott er oppdatert lenger men skal du ha råd var det MANGE gode råd der før i tiden. Ut over det er du mest sannsynlig i en "guild" og der har man som oftest , i ditt tilfelle, det som før i tiden ble kalt priestleader. Disse kan sikkert hjelpe deg videre.
Til dere begge lykke til

GjenopprettetMedlem
bra du sier i fra Lilly. Nei, jeg skal ikke la min sønn få spille det.
GjenopprettetMedlem
"Lilly":
Hei Tullsjura. Jeg vil absolutt ikke anbefale det spillet til sønnen din.
Det er er evigvarende spill og morsomt og. men risikoen i det er faktisk å miste seg selv i en virtueell verden. (Vært mye snakk om at det er avhengighetsskapende) Altså online versonen. World of warcraft , burning crusade.
– Det var værre

.
Her artikel om problemet:
http://www.tomsgames.com/us/2006/08/08/ ... _addicted/
I artiklen siges det, at Blizzard (firmaet der laver spillet) med fuld overlæg designer spillet til at skabe afhægighed

.
Sengetid for mig!
GjenopprettetMedlem
ja men faen!! jeg trenger hjelp!! Main tanken dø jo!!! asså OMG ZOMG FFS ROLF!! asså.. jeg vet ikke hvilket spec eg skal ha!! + at eg e tauren har + i stamina!! Vi har begyntr med SSC no oxo!!! Trenger hjelp fort! Kor mye + healing burde eg ha? Kor mye mana regen? Har tenk å rerolle rogue/mage/warrior/lock for då sluipper jeg å heale!!! Men jeg vet ikke kordan eg spillar de classene!!! Trenger hjelp fort!!!
GjenopprettetMedlem
Hei sjamangutten...
dette er Sjamansonen! Et forum for de som er interesserte i eller som praktiserer sjamanisme...i virkeligheten 
Du bør nok finne et annet forum for å få hjelp med problemene dine på WOW, for den verdenen er vi ikke så godt kjent i som vi er i åndeverdenen...
Mvh
Inger Lise GjenopprettetMedlem
Dette er most def den morsomste tråden på forumet ATM
Var det noen som preika om at man lever i forskjellige virkeligheter.
Sjamangut: Her er hjelp: Finn power knappen på pcén. Ta på sko. Gå en tur i skogen.....
AdsBot [Google]
Tror jeg følger det gode rådet jeg også

GjenopprettetMedlem