GjenopprettetMedlem
"Katonka":
Viktigst: le av henne
Hvorfor er det så viktig å le av henne?
Er da sara elisabeth noe bedre en henne?
Om hun gjør narr av henne....
Tror ikke det nei..
Det er snakk om å kunne si ifra på en normal måte,
kommunikasjon er viktigst. Om det ikke hjelper å snakke med henne,
så må man bare holde avstand en stund.
Men vær voksen nok til å snakk med damen.
Om du er sint, så vent i 24 timer minst før du snakker med henne...
Samin

GjenopprettetMedlem
"Samin":
"Katonka":
Viktigst: le av henne
Hvorfor er det så viktig å le av henne?
Er da sara elisabeth noe bedre en henne?
Om hun gjør narr av henne....
Tror ikke det nei..
Det er snakk om å kunne si ifra på en normal måte,
kommunikasjon er viktigst. Om det ikke hjelper å snakke med henne,
så må man bare holde avstand en stund.
Men vær voksen nok til å snakk med damen.
Om du er sint, så vent i 24 timer minst før du snakker med henne...
Samin 
Om noen brukte sine evner/intuisjon til å kødde med meg så ville jeg køddet med deres intuisjon.
Men selvsagt,
først ville jeg tatt en prat og fortalt hvor skoen trykket -hadde som utgangspunkt at SE hadde gjort det...
GjenopprettetMedlem
om man ikke passer seg, så kan dette slå over i svart magi.
altså slik "kødding" med evner kan lett ta av. Man finner på å lage bilder som skremmer osv.
da er man over i en maktkamp mellom to sjamaner. Og man kan spørre seg om man virkelig er så avhengig av den personen, at det er nødvendig å pleie kontakten? Kanskje på tide med nye bekjentskaper, og komme seg litt vekk fra klanen? Dersom man bare lever inni en tett sirkel av familie og folk som man har vokset opp med, så blir det etter en tid for trangt og for klamt. Man utvikler nettopp slike allergier som er omtalt her, hvor man irriterer seg over bestemte personer. Er sint og går og tenker mye på visse saker osv. Etter min mening er dette tegn på at man bør søke jobb i nabobygda, eller få seg nye venner eller nye interesser, slik at man slipper å gå og trakke i gamle mønstre.
hvis man ikke har muligheten til dette så kan man ta den motsatte veien. Bare la seg innvadere fullstendig og la folk rote rundt i sjelen som de vil. Ved at man gir slipp på eget ego, så blir ikke identiteten så viktig lenger. Og man kan overleve kritikken og all skitten som før fikk en til å bli sint. Helt enkelt ved å være i situsjonen, men likefullt innta en opphøyet avstand til det hele. Litt vanskelig å forklare hva jeg mener, men ved at man bare skiter i hele situasjonen. I alle normer og regler og tanker som fins, så setter man seg utenfor fellesskapet. selv om man er i det. Og da er man usårbar.
GjenopprettetMedlem
"brukernavn":
hvis man ikke har muligheten til dette så kan man ta den motsatte veien. Bare la seg innvadere fullstendig og la folk rote rundt i sjelen som de vil. Ved at man gir slipp på eget ego, så blir ikke identiteten så viktig lenger. Og man kan overleve kritikken og all skitten som før fikk en til å bli sint. Helt enkelt ved å være i situsjonen, men likefullt innta en opphøyet avstand til det hele. Litt vanskelig å forklare hva jeg mener, men ved at man bare skiter i hele situasjonen. I alle normer og regler og tanker som fins, så setter man seg utenfor fellesskapet. selv om man er i det. Og da er man usårbar.
Den her likte jeg.
Men kanskje det trengs endel trening for å få den til.
Anonymous
Enig der.
Ikke la dette gå utover seg selv og sinn sjel er man godt på vei.
Det er nok min konklusjon ut av det hele.