Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg henvender meg til dere healere igjen og ber om deres hjelp. Sist jeg ba om hjelp var i fjor sommer da mitt søskenbarn ble alvorlig skadet i bilulykke. Oppsummering der er at legene bare måper over de fremskrittene Micke har. Han sitter fortsatt i rullestol, men han greier å flytte beina når noen er med å støtter ham. Det siste er at han skal få laget skinner til beina, slik at han kan gå med krykker... Takk og tuuusen takk til dere alle som sendte healing til ham!!

Men, kjæresten til Micke ligger på sykehuset med stoffskiftesykdommen Porfyri. Hun har vel hatt sykdommen i noen år, men hun har blitt feilmedisinert. Nå ligger hun i respirator på St Olavs hospital i Trondheim. Pratet med mor til Micke i kveld, og hun fortalte at det var så vidt at Maria greier å løfte/bevege hånda. Hun blir nok liggende på sykehuset lenge fremover, men jeg har et lite håp om at dere healere og sjamaner her inne på Sjamansonen kan hjelpe henne.

Det er så uforståelig at når Micke endelig ser lyst på fremtiden så blir han satt så tilbake pga dette med Maria. Jeg synes virkelig at dem har fått kvoten sin nå. Og jeg er takknemlig hvis dere også kan ha Micke i tankene deres fremover.

Igjen takker jeg for all den hjelpen dere ga til Micke!

Klem fra Hege  :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Hej Jomfru Laura
Gode tanker kan jeg sende til Micke og Maria, desværre ikke en egentlig healing. Måske det var en mulighed at kontakte en healer eller shaman personligt for hjælp?

Håber det går bedre :)
GjenopprettetMedlem
Sender healing til Maria og Micke.

Her kan man lese mer om Porfyri:

http://www.helsenytt.no/artikler/porfyri.htm