En dag hvor jeg havde så ondt i halsen og snakkede med Kolibri, tilbød hun at heale mig og jeg tog imod det.
Hvad der der kom ud af det kan I læse her:
Hei Shamanen!
Fjernhealingen starter med at jeg blir møtt av ei dame (hun kommer alltid og møter meg under ei fjernhealing). Hun følger meg bort til en stor stein, der du allerede sitter klar.
Naturen rundt er vakker og solen skinner på ditt ansikt.
Jeg begynner med hodet ditt, og går deretter til halsen din, her holder jeg på en stund. Det problemet i halsen din går på kommunikasjon, og det å bli såret/sviktet, ikke å få sagt ting, det å bli misforstått. Det er en tanke jeg gjør meg under healingen.
Det kommer blå energi ut av hendene mine, dette er en sterk healerfarge. På hodet ditt kom det grønn energi fra hendene mine.
Jeg får beskjed om å gå til dine hofter, for der behøves det også healing.
Jeg får øye på to skikkelser i bakgrunnen, de kommer nærmere og følger med på healingen en stund.
De presenter seg som Engelen Gabriel og Maria.
Gabriel stråler med en skinnende gul/gull energi. Maria er meget vakker. Hun er mørk, sort hår og mørk i huden. Hun holder roser i sine hender som hun vil forære deg. Hun sier at du alltid vil få roser.
Jeg ser "blinkende gullkorn/støv som virvler rundt deg og som du blir innhyllet i.
Engelen Gabriel forteller at du er ei vis kvinne. Jeg får så plutselig en hvit due i mine hender, som jeg skal gi til deg.
Denne duen konsentrerer seg om ditt hjertechakra.
Engelen og Maria smiler og forsvinner så.
Jeg avslutter healingen med å ta på deg en kappe av blå energi, slik at healingprosessen kan fortsette.
Damen som møtte meg, følger meg så tilbake.
Den andre healing to dager etter:
Jeg blir møtt av damen, og jeg kommer til den store steinen der du sitter. Solen skinner intenst på deg, og du sitter med ansiktet vendt oppover. Du ser meget vakker ut der du sitter, opplyst av solen.
Jeg begynner med hodet ditt, og går så rett til halsen din.
Jeg blir forfjamset, for Erkeengel Mikel dukker opp. Han sier at vi skal følge ham. Det er på tide å ta neste steg på veien. Nå ser jeg to av deg, den ene sitter igjen på steinen, du den andre følger etter Mikael.
Jeg blir stående igjen, og spør om ikke jeg skal fortsette healingen på din hals.
Han sier jeg skal følge med, for healingen vil fortsette.
Vi går langs en vei som er tåkete og hvit. Dere går, jeg vimser litt bak dere, og er et stort spørsmålstegn, du er blitt til to personer.
Vi kommer til en borg/slott og det er en stor port der med en gullnøkkel i. Vi går inn, jeg til sist.
Vi kommer inn i et stort rom, og det er meget vakkert der, jeg får øye på en trone som er laget av stein. Det ligner isåfall.
Du får beskjed om å sette deg på tronen, og du får en lilla kappe på deg.
Erkeengel Mikael kommer til deg og overrekker deg det han holder i hendene. Jeg kan ikke se hva det er, for det er usynlig for meg. Jeg lurer på hvorfor, han sier "noe er privat". Du ser det som du får, og du ser meget lykkelig ut.
Jeg får så beskjed om at vi skal gå ut, sånn at du kan få lov til å sitte i fred og ro en stund. Jeg snur meg i det jeg går ut døren, og du sitter der og betrakter det du har i hendene, med et lykkelig smil.
Etter en stund kommer du ut, og vi går tilbake til steinen der du sitter fortsatt, merkelig. Du går inn i deg selv, der du sitter på steinen og du ser meget forundet ut da du gjør det. Du har fått et nytt skjær over ditt ansikt.
Jeg fortsetter healingen på deg.
Dette minner meg litt om en kanalisering, det er sjelden sånt skjer under en fjernhealing.Jeg synes det var spennende å få være med på dette, og du må være noe helt unikt.
Klem fra Kolibri
Mit halsonde gik VÆK.... Og mine smerter efter operationen i hoften er også VÆK.
Et stort klem til Kolibri fra Shamanen

Mange klemmer tilbake, du har virkelig hjulpet meg mange ganger, du er virkelig en unik person