fikk litt lyst til å spørre om deres mening på en liten ting... var på gruppe healing med runar halonen for ca. et halvt år siden. da så jeg han gå i en lett trance, og mens det skjedde gikk hele kroppen min hit og dit, og det knakk og spraka her og der.. mens hendene hans gikk når han var i trance slo en liten tanke meg.. det der kan jammen meg jeg å!
så var jeg hos tanta mi som har benk hjemme.. jeg fikk reflexologi behandling, og jeg ga henne healing.. så spurte jeg i mitt indre om de kunne "ta over" armene mine.. og jammen meg begynte den følelsen jeg hadde hatt hos runar igjen... armene mine var akkuratt som overtatt, selv om jeg kunne kontrolere dem om jeg ville. jeg trengte bare å ha arma der, og så beveget de av seg selv. hendene mine begynte også å dirre fram og tilbake.. ganske rart hele greia..
nå et halvt år senere, gjør jeg fortsatt dette her.. og noen ganger er dette sterkere enn andre... jeg har i det siste fått veldig positiv tilbake melding på healingene mine.. ok da, jeg slenger med den historien å jeg... (fikk blod på tann gitt)
i hele sommer har på en måte åndeligheten min hatt en pause da.. en periode var alt av magefølelser og alt helt borte... var egentlig litt digg... så hele sommeren min har vært en slags renselse.. merker det i kroppen.. var spesielt en gang jeg ble renset, men det er en annen historie jeg skal skrive om senere.. så jeg begynte på skolen da.. ny skole og greier, nye folk.. kjente bare en av de der godt fra før.. en god start for meg! så satt vi i en time med en gruppe oppgave da.. meg, ei jente og en som heter einar.. så snakker vi om skole turer, og så nevner einar at han hadde vært i autswitz (aner ikke om jeg har skrevet det riktig), uten å tenke meg om så bare sier jeg: der hadde jeg ikke klart å vært! de blir jo nyskerrige og spør om hvorfor det og sånn da, så det ender med at jeg forteller at jeg er litt rar da, og føler ting som ikke alle føler da...
så spurte han om jeg kunne se litt på han, og det tenkte jeg var greit da.. se om jeg fikk noe.. så jeg tar hånden hans, og konsentrerer meg om han da.. så sier han bare: herregud! hva er det du gjør med meg?? så fikk han tårer i øynene, og hele gutten satt og svaiet.. han sa han ble glod varm og is kald om hverandre.. så jeg sluttet etter ca. to min... tenk, der satt en gutt jeg hadde sett bare dagen før, og gråt.. vi ble ganske godt kjent etterpå, og han ble jo skikkelig fasinert.. viste seg at den heldiggrisen hadde sameslekt, og at faren kunne masse han skulle få lære når tiden var inne (må si jeg syns han er heldig!).. dette skjedde altså uten at jeg bevist sendte healing, jeg bare skulle se om jeg fikk opp noe... det bare begynte, og jeg kjente omtrendt ikke noe i forhold til det han kjente..
så i det siste har lissom alle healingene gått mye bedre.. ringte en i dag, og ville takke for en healing jeg ga han.. han hadde kjent seg helt gele i kroppen etterpå, og vært helt rar hele natta.. våknet opp om morran, og når han stod oppreist var han plutselig helt rett i ryggen.. han hadde en helt annen, og sunnere holdning... hendene mine gikk også "barserk" når jeg healet han..
hender også øynene mine blir tunge, og når jeg lukker dem begynner jeg å svaie.. gjynger fram og tilbake mens hendene går som bare a det.. har ikke gjort det så mange ganger, men han fått bra tilbake melding på de gangene.. de sier det blir sterkere når dette skjer med meg..
så jeg lurer litt på da... er dette en slags lett trance? det er lissom helt rart, for jeg kan lissom stoppe det rimelig fort hvis jeg vil.. og hvorfor rister hendene mine egentlig?? når de jeg healer spør, så kan jeg lissom ikke svare.. det er bare sånn sier jeg... og kan det ha noe å si at jeg har hatt en rolig sommer i natur ha noe å si? kan det ha noen sammenheng med sommeren og alt? healingen har lissom vært litt lagt til side på en stund, og plutselig så pang, skjer dette... takker den store ånd for at jeg fikk gi disse healingene

nå fikk jeg endelig litt tanker skrevet ned, så jeg gleder meg til å se hva dere mener! jeg selv er neimen ikke helt sikker.. noen ganger føler jeg at det er en mannlig hjelper som kommer og "tar over", og andre en liten dame.. tror henne må ha drevet med urter og healing da hun levde.. har ikke følt så mye på det, og for alt jeg vet så er jeg bare blitt gal
kan jo bare være meg...sender igjen en takk til den store ånd for at jeg har fått lov til å få disse opplevelsene, og ber om å fortsette med dette! det finnes ikke noe bedre en at folk ringer dagen etter, og vil gjerne fortelle at healingen har gitt effekt!
heiwa