Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg healer endel,og i det siste har jeg fått tilbakemedinger om at de kjenner en kald bris,noe sånt,i begynnelsen av healingen.Så lurer på om det er noen av dere som kan hjelpe meg med å finne ut hva det betyr,for det er litt kjipt at folk begynner og fryse når man prøver å heale hehe
GjenopprettetMedlem
Hei Thunderwolf.
Det kan være flere grunner til at de kjenner den kalde vinden når du healer på dem. Tunge, størknede energier som løses opp avgir kulde bl. a. Opplever det ofte selv når jeg healer eller blir healet. Av og til kan den som heales på bli så kald at han/hun får frostrier. Da er det greit å kunne trekke disse energiene ut av kroppen deres og fylle dem opp med lys og kjærlighet

Andre har kanskje andre opplevelser eller erfaringer med kulde under healing.
Hilsen Inger Lise
GjenopprettetMedlem
Hei.
Litt om min egen erfaring under en healing.
Gikk til en healer for vel et par år tilbake--hadde valget mellom det og en psykolog.og valgte da det første.
Fordi jeg trodde at dette ville mulig gjøre meg mere hel og samtidig komme i kontakt med mine følelser på et annet plan.
Da jeg i den perioden var nedbrutt både mentalt og fysisk.
Det jeg opplevde under min-mine healinger var noe forkjellige.Men du sier kulde,joda skal si jeg opplevde kulde frøys så jeg rista omtrent,men ikke en slik kulde som man kan oppleve ute når det er,kaldt.Kunne også kjenne såkalte frostrier i dager etter denne healingen.
Har tenkt på dette i ettertid,og kommet frem til at,denne kulden jeg kjente nok var et tegn på at kroppen min jobba,mulig for å løse opp,blokkeringer påfyll av ny energi,eller en slags renselse?Sikkert andre her som kanskje har en annen forklaring en meg?
Men jeg kom virkelig også i kontakt med mine følelser,jeg kunne plutselig begynne å gråte uten mening.Men det var en god gråt.Sikkert ting jeg skulle ha ut.
Vel dette var litt om min erfaring.
Fra Tara

Anonymous
Hei

Jeg har ikke healet så mye,så har ikke så mye erfaring.
Men jeg har opplevd å kjenne kulde når jeg holder hendene, over den personen jeg holder på med.
Det tror jeg kommer av, at den personen har en dyp blokkering. Jeg holder da hendene over den plassen til jeg kjenner varme.
Det er vel som alabast sier, tunge energier.
Av en eller annen grunn, kanskje tilfeldig, så kjenner jeg den kulden over knærne og føttene, på de jeg har healet.
GjenopprettetMedlem
Dette kan også skyldes at de energiene du kanaliserer har veldig høy frekvens.
Den sannhet jeg formidler er min egen
whitecougar
Anonymous
Jeg har helst drevet med fjernhealing, og da blir de jeg sender til, gloende varme, men de gangene når jeg har fått eller gitt healing selv, med "kroppskontakt", blir jeg iskald eller får smerter på de stedene der det er skader eller betennelser. Jeg kan også få voldsomme smerter i hendene eller at det farer sterke elektriske støt gjennom kroppen. Så er skulle jeg gjerne ha litt tips om hvordan man kan ettehvert lære å kontrollere dette.
GjenopprettetMedlem
Det er viktig før en healing at man passer på å rense seg selv og klienten. En måte å gjøre dette på er å smudge seg selv.