Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg har i det siste fått rosenbehandling.
Det er noe som jeg vil annbefale til alle.
Mye av det som jeg har husket litt av , har nå blitt ett helt bilde.
Det er en meget personlig behandling, men den løsner på det som sitter fast :icon_razz:

Å få ta i mot behandling, var litt av en opplevelse, for det er så mye lettere å gi enn å få..

Fysisk så kan eg få kvalme, begynne å fryse og ofte kan det komme både latter og gråt...
Det hender jeg får hodepine også.
Jeg kjenner også at det jobber i musklene mine.

Er virkelig noe å prøve :w00t: :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Ja, det kan jeg skrive under på!
Det er veldig bra!  :)
GjenopprettetMedlem
Takk for påminnelsen. Nå har jeg bestilt meg time for behandling. Jeg har tro på dette.
GjenopprettetMedlem
Ja, jeg er enig også i at rosenmetoden er bra. Og i tillegg så tror jeg at det er veldig bra å jobbe paralelt med kroppen og åndelig utvikling. Følelser, traumer, tankemønster, minner osv kan sette seg fast og løsne via rosenmetoden, eller andre fysiske behandlingsformer. Og man kan få informasjon ved meditasjon og reise i tillegg.

Jeg har også stor sans for kinesiologi, refleksologi, aromaterapi og "steinhealing".

Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Jeg er helt enig i alle de andre metodene også, uten om steinhealingen, for den vet jeg ikke noe om...
Hadde du kunnet fortelle litt mer?
Jeg drømmer mye om steiner, og bruker endel av dem når jeg er på trommereiser...

Det å være "begge" steder underveis tror jeg er en viktig når ting begynner å falle på plass - og etterpå for den saks skyld.

Jeg hadde en periode der jeg var på "flyvetur" hvergang jeg skulle løse ett kroppslig problem...- det er godt det er lenge siden.. :w00t:
GjenopprettetMedlem
Edelstener eller steiner fra naturen kan brukes til healing. De kan plasseres på klientens kropp, på omtrent samme måte som Inkaindianere bruker Mesa og Chumpa-stener. Dette er kanskje noe man må lære seg på kurs med Inkahealere. Jeg har selv vært på en kjempefin healing med indianere fra www.back2nature.no

I tillegg fins det også metoder for å banke eller massere med steiner, dette har jeg sett demonstrert, kanskje også fint å lære seg før man setter i gang, så man vet hva man gjør......

Mvh Stridshjelp

Redigert: feil nettadresse
GjenopprettetMedlem
Det høres veldig spennende ut, kanskje en grunn for at eg er steingal???? :innocent2: :w00t:
Steiner har alltid fasinert meg, og jeg har steiner fa alle steder eg har vært :icon_lol: