Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
HEHE tenke i bilder fremover ? ord går ut på dato jeg fikk en trance og fikk bilde av en sol med ett kors imellom! eller en sol som en 2 streks stjerne + og dette ble på en måte mottat og sendt videre igjen hva tror dere ?? hehehe Kjærlighet!! uansett jeg må utdype.. jeg tror vi vil tenke i bilder fremover.. bilder sier mer enn ord så vi vil forstå hverandre bedre hvis vi starter telepatere bilder isteden for å snakke hehe.. Da vil mennesker forstå hverandre vi vil kunne komminisere uten å misforstå hverandre !!  :respect: ord og språk setter opp barrierer.. og det er lett å løse ! vi må tenke bilder.. i wanna give you some love.. i want to give you some good good loovig hehe :respect:  :eusa_dance: løøw :wub: hehe
Anonymous
En bilde sier mer enn tusen ord!   :eusa_dance:

Jeg har to katter på gaten, som sender bilder til meg!
Skriver om det en annen gang...  ;)
GjenopprettetMedlem
Kanskje lettare vis alle mennesker hadde felles mytologi/symbol?

Kva betyr så sola og korset for deg?
GjenopprettetMedlem
Men, vi snakker jo i bilder hele tiden, sånn egentlig. Både naturen og dyrene sender mer bilder enn ord, synes jeg. Ihvertfall er dyrene flinkere til å sende bilder av eieren sin som går ut på kjøkkenet og henter godbit til sin firbeinte venn. At mennessket oppfatter det som en plutselig innskytelse til å gi Fido en litt oppmerksomhet er en helt annen sak  :wink: Dessuten så er det jo bilder man bruker ved visualisering, for å virkelig snakke med universet.. Eller svarer jeg helt utenfor emnet nå?