Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
HEHE tenke i bilder fremover ? ord går ut på dato jeg fikk en trance og fikk bilde av en sol med ett kors imellom! eller en sol som en 2 streks stjerne + og dette ble på en måte mottat og sendt videre igjen hva tror dere ?? hehehe Kjærlighet!! uansett jeg må utdype.. jeg tror vi vil tenke i bilder fremover.. bilder sier mer enn ord så vi vil forstå hverandre bedre hvis vi starter telepatere bilder isteden for å snakke hehe.. Da vil mennesker forstå hverandre vi vil kunne komminisere uten å misforstå hverandre !!

ord og språk setter opp barrierer.. og det er lett å løse ! vi må tenke bilder.. i wanna give you some love.. i want to give you some good good loovig hehe

løøw

hehe
Anonymous
En bilde sier mer enn tusen ord!
Jeg har to katter på gaten, som sender bilder til meg!
Skriver om det en annen gang...

GjenopprettetMedlem
Kanskje lettare vis alle mennesker hadde felles mytologi/symbol?
Kva betyr så sola og korset for deg?
GjenopprettetMedlem
Men, vi snakker jo i bilder hele tiden, sånn egentlig. Både naturen og dyrene sender mer bilder enn ord, synes jeg. Ihvertfall er dyrene flinkere til å sende bilder av eieren sin som går ut på kjøkkenet og henter godbit til sin firbeinte venn. At mennessket oppfatter det som en plutselig innskytelse til å gi Fido en litt oppmerksomhet er en helt annen sak

Dessuten så er det jo bilder man bruker ved visualisering, for å virkelig
snakke med universet.. Eller svarer jeg helt utenfor emnet nå?