Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Etter å takke ja til å åpne opp for engele kanaliseringen, som bled skrevet her på sonen gikk jeg i en prossess,

etter 2 dager: Var ute i hagen å alt var bra  :)
plukket nydlige blomster til å ha på stue bordet, satt å så på hvor vakre de var,
å plusselig kobla galskapen inn, jeg kasta glass-mobil - avtalebok - dragevase alt jeg fikk tak i rett i veggen
snakk om galskap  :w00t:
når denne ria var over, krølla jeg meg sammen i fosterstilling på sofan å var så sindt  :moreevil:
jeg bled liggende fra i ca 12 timer var oppe en tur å rusla rundt etter halvgodt løp, kjente mye var borte så jeg kjendte på min intensjon svaret var, legg deg ned å bli ferdig med det.

skrev melling til min samboer ikke prat til meg, vær vennelig å ta dere en tur på hytta jeg må være alene,
men når han sa kan du ikke være med, så lå jeg å fresa som en ulv som passet på byttet sitt sinnet vokste seg sterkere,
ba han reise å ryke å dra til helvete, takk å lov for at han takla det, jeg ba om unskylling etterpå, så alt gikk bra tilslutt.
en ting som jeg ser som viktig er når en persjon er i prossessen,er det ikke altig så lurt å blande seg inn.

en ting med denne opplevelsen, jeg var farlig sindt, men ikke på noen sitvasjon eller mennesker.
sånn jeg ser det fikk jeg skikkelig tømt meg på alle plan deilig for sjelen  :wub:

ballen er sendt videre ta imot elller la vær muligheten er her klem bast.          :respect:  :respect:  :respect:
ønsker noen å dele så er det findt  ;)
klem bast

jeg ønsket å dele dette da jeg vet andre kan komme i like sitvasjoner,
jeg var rolig uten å kjenne mitt innestenkte sinne som bled kasta på meg, å i dagene etter har jeg det godt å hadt det så rolig inni meg, ikke noe sånn det føles i disse dager kan få meg sindt. en herlig følelse,  :eusa_dance:

er det noen som ønsker å dele sine opplevelser rundt prosseser er jeg glad, så ingen føler det er noen feil med dem,
det blir lettere å takle.
jeg begynner å bli vandt til prossessene, men for de som er nye i gemet kan dette bære dem ned i steden for frammover.
en ting jeg er glad for at det pleier å gå en stund imellom, som jeg sier harde tak tar på bak  :)

prosessene som jeg kommer på her å nå som jeg har vært immellom er :
kjærlighet - hat - svik - galskap/ sinne

er det noen som ønsker å dele av deres erfaringer  :wub: klem bast
Anonymous
hei, håper det er bra med deg. :) At det ikke var en for skummel opplevelse. rørte ved min største frykt, å sette mennesker i prosess. så fikk jeg renset det. Sender gode tanker...Du kan gjerne få healing hvis du vil...Så fint at du deler...så fint at det kan hjelpe andre...
er sterke prosesser som kan settes igang nå. Er mye av det samme budskapet som kommer ned ulike steder. Var på et oppgraderingsseminar hos Nina Stokkvik for noen helger siden. Fikk noen av de samme reaksjonene som du, om ikke like sterkt... Håper du føler deg fin nå...alltid be om at det høyeste og beste skjer vil jeg tilføye...
sender gode tanker til deg og si fra som sagt hvis du trenger noe healing eller noe! God klem i sommeren:)
Anonymous
ps et tips alltid å sette seg i et hellig rom når man gjør slike øvelser og påkalle åndehjelpere og sitt høyere selv:)
Anonymous
Hei lykke
jeg har det helt topp.
er kvitt alt sinne som jeg ikke engang var klar over selv,om det kan være forløsninger for altet med i spillet skulle ikke forundre meg, har opplevd det før.
jobben er ferdig for denne gang, jeg sier det sånn man får ikke mere en man tåler, jeg takker energien som ga meg denne oppgave i sammen med de andre som ønsket det.
isteden for å gå rundt å føle meg tung til sins, er alt mye lettere
hilsen en fornøyd  bast.
GjenopprettetMedlem
Etter at jeg leste innlegget om den engle kanaliseringen, så valgte jeg å meditere og tilkalle Mikael og Metatron(som er skytsengelen min). Jeg husket ikke alt fra kanaliseringen, men ba Mikael og Metatron om å hjelpe meg å rense vekk alt unødig som jeg bærer på, og klippe alle negative eteriske bånd.

Mikael stod ved fotenden av sengen min og jeg kjente at det rant en kald energi ut av fotene mine. Og det virkelig trakk i meg. Metatron har et geometrisk symbol(usikker på hva det heter) som han renser chakraer med. Metatron stod ved enden av sengen min hvor jeg hadde hodet mitt, jeg kjente hvordan han holdt symbolet og dreide det gjennom hvert Chakra, fra krone til rot chakra.

I oktober startet en healing prosess. Hver gang jeg ble behandlet var det som om jeg hadde brennende nålestikk i bakhodet. Fikk bedskjed at det er noe som siver ut...I april var jeg i Målselv på kurs hos Ailo. Under enkelte av reisene så kjente jeg det brenne, men nå ikke et nålestikk, men på størrelsen av en tennis ball.

Men denne gangen med Metatron og Mikael så brant hele hodet mitt. Det var meget intenst og ubehagelig, men jeg visste at dette var rensende og følte at all gammel "skit" ble renset vekk.
Har de siste dagene hatt en større klarhet og føler virkelig at mye er lettere :wub:
GjenopprettetMedlem
Metatron !? hva er det? en slags Påkemon opplegg.

Englekanalisering som utspiller seg i sinne anfall ,hmm... tviler på om det er noen gustig øvelser.
GjenopprettetMedlem
:lol: :lol: :lol:
GjenopprettetMedlem
Erkengel Metatron. Ikke no pokemon språk, nei!!
GjenopprettetMedlem
"alvejenta":

det høres ut som pokemon, har du noen kilder til den slags engelen?
kan du komme med det?
Jeg kunne gjerne vite mer om metatron,selv om jeg er allrede innstilt skeptisk til det navenet.
Men både meg og deg kan få lære noe ut av det. Særlig meg.
GjenopprettetMedlem
Så herlig at du fikk ut alt det sinnet, Bast.  :respect:
Takk for at du deler  :wub:

Lykke: Det er en gave å kunne hjelpe folk i deres prosesser. Selv om det kan bli voldsomme følelsesreaksjoner. Det er sunt å få ut oppdemmede følelser. Det renser og klarer. Og det er som oftest ikke farlig  ;D

"dimi":

"alvejenta":

det høres ut som pokemon, har du noen kilder til den slags engelen?
kan du komme med det?
Jeg kunne gjerne vite mer om metatron,selv om jeg er allrede innstilt skeptisk til det navenet.
Men både meg og deg kan få lære noe ut av det. Særlig meg.

Tjah...hva med å Gooogle litt.... :innocent2:

http://www.google.com/search?ie=UTF-8&o ... q=metatron
GjenopprettetMedlem
Vel, takk for linken inger lise,nå vet jeg hvem metatron er.
Jeg trodde det var en ny oppfinnelse til new-agere,men det visser seg i fra bibilen.
Vel,metatron som bor på den høyegste syvende himmelen,da vil jeg bemerke ,at de fleste sjamaner farer og har åndehjelpere fra den niende himmelen ,noen har helt i fra trittitredevte himmel nivøen.
Det sier meg ,at sjamaner er mye sterkere og tøffere enn den metatron.    :P
GjenopprettetMedlem
:lol: :lol: :lol:
Anonymous
-
GjenopprettetMedlem
"dimi":

Vel, takk for linken inger lise,nå vet jeg hvem metatron er.
Jeg trodde det var en ny oppfinnelse til new-agere,men det visser seg i fra bibilen.
Vel,metatron som bor på den høyegste syvende himmelen,da vil jeg bemerke ,at de fleste sjamaner farer og har åndehjelpere fra den niende himmelen ,noen har helt i fra trittitredevte himmel nivøen.
Det sier meg ,at sjamaner er mye sterkere og tøffere enn den metatron.    :P

Personlig foretrekker jeg Moder Jord, hvor bena mine er. Engler er like virkelige som åndehjelpere. Hvem som er mye sterkere er ikke viktig. Uansett hvem man får veiledning eller hjelp fra, så er det aller viktigste at en får hjelp som hjelper.

En ekte sjaman ser forståelse og aksept hos andre mennesker. En ekte sjaman veileder fra hjertet sitt hvor den sanne visdommen er. En ekte sjaman må ikke forsvare seg. En ekte sjaman gjør ikke narr, men humor er en sann egenskap. En ekte sjaman bruker sine krefter til det beste for helheten. En ekte sjaman handler ut fra ydmykhetens kraft. En ekte sjaman er en kanal for universell og åndelig energi. En ekte sjaman får respekt, siden en ekte sjaman behandler sine medmennesker fra hjertet sitt. Øyet til en ekte sjaman er hjertet. En ekte sjaman ser bak det som skjer, hvor den dypere meningen finnes. En ekte sjaman er kraft og kjærlighet. En som blir hyllet av sitt folk, som hyller folket sitt tilbake. Fellesskapet står sterkt i den ekte sjamanens sin bevissthet.

Finnes det noen ekte sjamaner her?

Lykke til videre på din reise Bast og takk for at du gir fra hjertet ditt.

Maxius.
GjenopprettetMedlem
:respect:
Anonymous
Takk Maxius for kloke ord...fra hjertet...å være i hjertet alltid er utfordrende, men å øve seg og korrigere når man gjør noe galt og alltid tenke på felleskapets beste før seg selv...hederlighet, ærlighet...å være sann inni seg..å ikke såre og å ordne opp hvis man har såret...hjertet og intuisjonen vet hvis vi bare lytter hva som er rett...selvransakelse er viktig. Og nå vi jobber med healerenergi så er det så viktig hva vi tenker og sender ut..for det kan såre andre så hardt det negative uten at vi skjønner det selv..Det er en vanskelig grense mellom det gode og snille og grensesetting, ihvertfall synes jeg det. Men det handler vel bare om å være sann i hjertet. Takk...
GjenopprettetMedlem
"Maxius":

"dimi":

Finnes det noen ekte sjamaner her?

Maxius.

Så ekte som du beskriver eller vil det ,finnes ikke på hele jorden.
GjenopprettetMedlem
"Lykke":

Takk Maxius for kloke ord...fra hjertet...å være i hjertet alltid er utfordrende, men å øve seg og korrigere når man gjør noe galt og alltid tenke på felleskapets beste før seg selv...hederlighet, ærlighet...å være sann inni seg..å ikke såre og å ordne opp hvis man har såret...hjertet og intuisjonen vet hvis vi bare lytter hva som er rett...selvransakelse er viktig. Og nå vi jobber med healerenergi så er det så viktig hva vi tenker og sender ut..for det kan såre andre så hardt det negative uten at vi skjønner det selv..Det er en vanskelig grense mellom det gode og snille og grensesetting, ihvertfall synes jeg det. Men det handler vel bare om å være sann i hjertet. Takk...

Det er kjærlighet og ærlighet i ordene dine Lykke. Du har et varmt hjerte.

"dimi":

Så ekte som du beskriver eller vil det ,finnes ikke på hele jorden.

Kjenner du alle mennesker på moder jord dimi?

Maxius.
Anonymous
Hei Alvejenta  :biggrin:
Så flott at du deler av din erfaring med englene som var med å satte igang din prosess,
du kom med endel av det jeg ønsker skal komme fram,
det var meget intens og ubehagelig og etter dette større klarhet og føler virkelig at mye er lettere.  :eusa_dance:

Det at vi deler våre erfaringer kan gjøre det lettere for andre som kommer opp i dette for første gang,
vi kan jo sammenligne det som en føste gangs fødende mor, hun har hørt mange historier om fødseler smerter osv
etterpå vet hun.
men det er lettere alikevel å være forbrett  :w00t:

når det gjelder finnes det sjamaner, er min tanke vi er alle født sjamaner vi har en livsoppgave som er å leve livet
å erfare det, den eneste forskjellen er at noen blir bevist sin kraft å utvikler den, andre lever med den på sin måte å er fuldt oppegående mennesker noe leser de seg til og erfarer masse i livet ikke alle har samme fokus.

Hei Dimi  :biggrin:
jeg fikk så lyst til å skrive litt om mitt møte med 2 mormonere som var på besøk hos meg, de hadde delt opp
himmelen i grader oppover å satt å viste meg dette  :)
før jeg rakk å tenke meg om kom svaret mitt: ja den er grei  :)
men en ting skal jeg love dere, at jeg skal komme å besøke dere  ;)
ordene sier jo sitt fra denna landkrabba, dette har gitt meg mye latter i ettertid ikke for deres menig,men min viten om at jeg kan møte dem i himmlen om det er noen mening i det,
for på dette planet er jeg fri,det er ingen der som sier du har bare nådd hit,lengre kommer du ikke med din sjeel, dette er min sannhet dette er min viten.
når tiden er inne for jeg altids greie på om jeg hadde rett, skulle jeg ta feil som det medmenneske jeg er, tar jeg det som en lærdom i å være bukkekjekk  :lol:

det viktigste for meg er å følge mitt hjerte, som flere skriver om her,
for meg er det sånn at jeg ser med hjertet  :wub:
samtidig som jeg lever i barnesindet,som var min gave inn på moder jord,så derfor trokker jeg mange ganger ut for, stupet for lærdom.
men vet jeg at jeg har tatt feil, er jeg den første til å innrømme det, jeg elsker sannheten å alle forskjeldene som vi lever med å lærer av, så hva mener du Dimi møtes vi den dagen vi førlater denne jord, eller følger du dine læremestre fra Tuva,
min følelse er at du kommer til å finne din sanne vei,som er din uten påvirkning fra de andre sjamanene, Godt å ha deg på sonen, du har mye å komme med fra Tuva som er spennende lesetoff,
Fra ei sjaman spire til en annen vi blir aldrig ferdig utviklet på vår moder jord,men vi kommer langt med å dele av våre ærfaringer.
skulle noen flere ønske å dele erfaringer er jeg veldig takknemmelig for det hjelper hundrevis av medmennesker
samtidig som vi hjelper oss selv, ingenting er domt - flaut - bare frammgang i seg selv, hva så om man har vært sjaman i flere år, vi går i lære hele livet, de som sitter fast å tror de har finni sannheten, stopper sin utvikling
så la oss fortsette å dele uten å tenke på hva andre mener,
så fort vi hører deres mening finner vi flere svar i oss selv masse klemmer til dere alle bast  :wub:  :respect:
GjenopprettetMedlem
Kjære Bast ,
kansje vi møtes på den andre siden ,kansje ikke.
Jeg utelukker ikke dette samtidig som jeg utelukker ikke det motsatte.
Jeg tror vi ser ikke alt og alle på den andre siden .
For eksempel ,jeg tviler på om du kan se de åndene jeg snakker med eller de verdenene jeg har tilgang til .Samtidig som jeg kan ikke se dine mormoner(hva er det egentlig?).
Jeg har mye som jeg kunne fortalt angående dette ,men kan ikke sette i ord foreløpig.
Jeg vil gjerne påpeke,at jeg har ingen læremestere i Tuva ,men kun kollegaer ,sant nok trodde jeg før ,at de sjamanene i tuva kune lære meg,men det gikk ikke av forskjellige gruner.
Så du har rett i det,at jeg skal følge mine egne verdener nå og etter døden .

takk til deg for en fint innlegg
GjenopprettetMedlem
"dimi":

Kjære Bast ,
kansje vi møtes på den andre siden ,kansje ikke.
Jeg utelukker ikke dette samtidig som jeg utelukker ikke det motsatte.
Jeg tror vi ser ikke alt og alle på den andre siden .
For eksempel ,jeg tviler på om du kan se de åndene jeg snakker med eller de verdenene jeg har tilgang til .Samtidig som jeg kan ikke se dine mormoner(hva er det egentlig?).
Jeg har mye som jeg kunne fortalt angående dette ,men kan ikke sette i ord foreløpig.
Jeg vil gjerne påpeke,at jeg har ingen læremestere i Tuva ,men kun kollegaer ,sant nok trodde jeg før ,at de sjamanene i tuva kune lære meg,men det gikk ikke av forskjellige gruner.
Så du har rett i det,at jeg skal følge mine egne verdener nå og etter døden .

takk til deg for en fint innlegg

Og jeg takker deg for et ydmykt og ærlig innlegg som harmoniserer sinnet når jeg leser. :eusa_clap:

Maxius.