Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Tankerne bor inni hodet eller de kommer inn der for å tenkes oppi gærningen våres.som en tørketromel fungerer hjernen da,og efter noen
minutter i høy hastighet blir de tørre og da sier hjærnen ((pling)).Ferdig program.
Mange gode men dog  ofte fortumlede ideer er resultatet.
SAA KOM saa en dag en ret svimmel tanke derhen
at ig skulde prove at senke hastigheden på hjernens bearbeidning af indkommende og (((ret fra kilden våde tanker)))
ved at bedøve den med bedøvening,altså en portion med xxxxxxxxxx røg inhalered via en sjamansk pibe.
Natten kom og piben blev bragt fram.lys tændt,og ald stoi bragt til ophør
I det piben tændes,mærker jeg tankerne gemme sig bag  mig,eller rundt i rommet,bag puder,oppå en hylle,nede på gulvet.
Saa indhalerer ig dybt nogle gange,holder den inne,og kjender etter,jo mærkbar ændring af bevidstheden,tiden synes at stå stille
og en smil vokser indi hele mig,som en solsike,uden at ig har tenkt en eneste tanke,bare en dejlig allstedsnærværende følelse
som får hele hjernen at glede sig og sender nemme følelser gennem hele kroppen med læt frysninger oppover ryggen som en slange der snoede sig.
Mens ig sidder der afslappet med øyenlågene halv lukkede,ser ig tankerne komme fram fra sine gemmesteder,en efter den ene,og med ret fårete smile i sine tankefulde andsikt,som skyldige i barnslig leg med nøgenhed.
Våde og dryppende står de udenfor og vil ind,men kan ikke,for de kræver høy hastigheds brædbånd.
Og saa lenge bedøveningen er effektiv,må de vænte med at blive udtænkt og født som på ny,fortumlede og  ret blinde som nyfødte kattunge.
Saa mit experimente med hjærnens indhold,visede at bedøvening gør det synlig hvad ellers holdes fordunklet av sinnets hyperaktive onkel politi.
Ig har ikke gået hos guru i himalaya fjellene for læring,men har fået gentatte telepatiske beskeder derifra
om at bedøvening fra forskellige planter er at foretrække foran fjernsynet. med fjernsynet av. helst ingen fjernsyn.bare klarsyn.
Ig har ikke tenkt at nevne navne på forskjellige plante ,lad os si at god tobak er god tobak,og enhver medisinmann sin venn i pungen.

Er der saa nogen der  som føler at arrestere mig nu?

Hilsen en der bor i Eventyr landet der love å regler er opphævede
og man kan nyde af alde sanse hvad naturen byder frem.
Det er en samtidens provokatør der pirrer min sans til at udlevere sandheden der bor som i huler oppi de forgjettede fjeller
og kenner knapt de  dannede og lovbegrænsede norske forhold,der tilsier at alt der giver oplævelse af andre værdner er forbudte droger og knark.
Kan nevne Rævebjellen,eller Digitalis Purpurea,bare en sier navnet kan en få  en let forgiftning,eller Spids Nøgenhat!! det er trold-dom i ord.
Digitalis er en mejet sterkt giftig plante,der kan få fatale udfald om en mumser i seg en håndfuld af dens grønde blade.
Men at INDHALERE en lille dosis tørret digitalis blade,eller dens smukke blomst,virker åbnende på hjærnen,så at den ser seg selv og falder
til mystisk ro,der tankerne ikke dominerer  det indre synsfæltet.
Dog skal nevnes at ånden i denne er kraftig,så en må være forberedet på at møde naturens rene kraft.
Grønde dele på denne plante er giftigst.
Som tenåring var ig  dybt fasinered af Digitalis,og fant på at æde en blomst en vakker dag på vej hjem,sammen med en kompis.
Jeg husker ret tydelig at fjernsynsdamen virket så mærkelig,og følte mig suget indover,som om fysisk kontakt var etablered.
Ig havnet i en tilstand der en hører godt nok hvad som fortelles,men man hører noe helt andet,en får beskeder,tegn,symboler,
fra den som forteller,og dette sprog taler i en sådan tilstand,høyere og dirækte.
Dette har jeg opdaget sker i mange samen-henger,der planterne  er i brug,og efterpå,som en forlængelse eller udvidelse af bevidsthæden.
At en høre hvordan andre har det med seg selv,bag de ordene dem velger  at formidle,som ofte er maskering for indre konflikte.
Som disse ord også godt kan være,men saa ser ig på denne dilæmma som en  selvudløsende orgiastisk kreativitet der river klæderne
af den forklædde,bånderne af den bundne,og slipper fuglen fri saa at himlerne kan ta imod den lilles savn efter at flyve og føle vinderne
bruse under vingerne.
Nu er det sådan at ig mærker mit eget veldbefindende eller illebefindende
dårlige dage sier hjærnen fuck off
men på gode dage fosser informasjon inn fra hele verden
og bag ald  informasjonen kan ig mærke verdens veldbefindende.
Informasjonen er en masser symboler
men det er energien og ånden i informasjonen som er mestsigende.
Som indpakningen rundt kødrullen i fryseren
en masser plast og glorie som giver kun til søpel og        f    y    l    l    d    m      a      s      s      e

Kanhende er det sådan at ånden reiser telepætisk ved at gemme sig i en masse historier om trold og nisser og alfer der kysser sine tær
og før en ved  o r d e t  af det, har en blivet marinered i tankefælterne til gamle ånder der søger at leve ævigt
og får det til også.våres naivitæt grundet moderne tænkning,gør os let til byttninger eller changelings på importert english.
Akkurat som naturen der kan blænde os med sin smukhed
og så ramler man hodestups ner i et gyv,eller ned i en dyp kløft der et gammelt skjelett også hilser på.
Medisinmanden lever i en åndens værden
åndens  værden giver medisin til manden
Medisinmanden giver medisin til værden
    deri  ånden lever