Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
En dag er vi alle "fri", ferdige med livet vi lever akkurat nå.
Hvordan tror Du det blir å komme "over"?
Noen tanker?
Håper det blir med en følelse av å komme hjem, som dette...
http://www.youtube.com/watch?v=eBszRs0zZlc&feature=relatedAnonymous
enig med deg håper på den samme følelsen av frihet den dagen vi vandrer fra vår moder jord
etter å ha sitti på skole benken å lært av livets lære på alle plan,men det er lov å ønske seg å få
oppleve å føle seg fri lykkelig og glad som vi i perioder kan se et glimt av innimellom slaga her på jorda også
dette fikk meg til å tenke på besøket av to mormonere som hadde delt opp himmlen i trappetrinn,
hvor høyt man kunne komme, jeg klarte ikke dy meg, så mitt svar var at jeg skulle komme å hilse på dem etter vi vandra videre, jeg satte meg selv over dem de var målløse

GjenopprettetMedlem
Flot afslutning med Russel Crowe.
fikk frysninger av den hånden som glir gjennom kornet.
En følelse,en anelse av de eulyseiske marker.
Jeg har sett bakom sløret og har blitt overbevist på fortsettelsen i et større rom
Kroppen får jeg ikke med,men øynene å pusten overlever og blir min farkost i de andre verdner.
(kanskje vi kunne kalle det bevisstheten)

GjenopprettetMedlem
Vakker den scenen med mannen og kornet hans på slutten...hefta meg ved den.
Men eg trur det berre er eit overgangstema på film som i "verkelegheita"
hugs kva Elvis sa!
GjenopprettetMedlem
En gang jeg satt fastvakt for en gammel dame som nærmet seg døden ble det til en fin opplevelse.
Hun var laaaangt "borte" og ikke i denne verden, sakte løftet hun de tynne pinnene av noen armer opp og jeg kunne liksom forestille meg hvordan hun åpnet porter på vei over.
(Minnte meg om portene Russel går gjennom i avslutningsscenen.)
To ganger "for" det en slags skinnende lyskule gjennom rommet hennes, følte det var hennes bevissthet.
Sier det en gang til, det var en fin opplevelse...