Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
I går døde det en stor Medisinmann - en stor Sjaman -

Bear Heart, som har hjulpet mange mennesker, som har delt sin kunnskap med mennesker som ønsker den.

Bear heart var syk lenge, så sånn sett var det godt han fikk slippe, men han etterlater seg likevel ett savn og ett tomrom som kan være vanskelig å fatte, spesielt for oss som bare er utenfor kretsen hans.

Mine tanker går til hans kone Regina, datteren Mari, barnebarnene, nieser og familie ellers.

Bear Heart var også prest i Native Americen Church - tror jeg det het - Det sier litt av hans vide og viktige kunnskap og glede i det å binde mennesker sammen.
Det kan heller ikke ha vært lett å dele kunnskapen med ikke indianere, fordi mange innfødte ikke vil dele kunnskapen med hvite mennesker.

Bear Heart var den første som kom til meg på en av mine første trommereiser, som forklarte hvorfor det var ørnen og ulven som jeg så.
Kanskje ikke så rart siden det var hans nevø Jerry som ledet trommereisen.

Bear Heart sin livskunnskap og humor vil leve for alltid, og vi har mye å lære etter hans erfaringer.

Jeg er dypt takknemmelig for å ha fått lært det jeg har lært av Bear Heart, for at Jerry var den jeg traff når jeg hadde funnet min vei.

I all respekt for Bear Heart og hans familie,for stammen hans Musogee Mah-doh

Alle mine slektninger G
GjenopprettetMedlem
Takk for at du gjør ære på en stor personlighet.  :respect:
GjenopprettetMedlem
han var en snill man ,har fått seg en god plass på himmelen. til ære:  :wub: :wub: :wub: :wub:
GjenopprettetMedlem
En stor mann har gått over i forfedrenes rekker, han vil nok fortsette sitt arbeid der. Jeg er blitt fortalt av en som kjente han om kvelden pleide på like å se på gamle cowboy filmer om kvelden en liten time eller to. Når jeg tenker på han(Møtte han såvidt i Oslo en gang) er det dette bildet jeg sitter med :)
GjenopprettetMedlem
Du var heldig som fikk treffe han..
Og godt å ha slike bilder med seg, det gir han bare ett enda større bilde av hans liv, og gleder :wub: