Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg har vært på jakt over hele Oslo og ingen kan skaffe en regnstav - en slik hvor det sildrer inni om store oseaner eller lyd fra en regnskog. Har forsøkt å gjøre en reise med dette "instrumentet" en gang, og det var utrolig vakkert.
GjenopprettetMedlem
Hei.
Hvorfor kjøpe..?..den kan man lage selv. Billigere det, og så får du en med en helt personlig vri
Inger Lise
GjenopprettetMedlem
Den lille arcana på youngstorget pleide ha slike..
J
GjenopprettetMedlem
Var innom Shangri-la i dag, og jeg så ikke spesielt etter regnstaver, men jeg vet at dem har hatt noen før.
Om du går helt innerst i butikken, i ett av hjørnene. Der står det masse digderidoo'er og sånt.
Anonymous
Takk alle sammen. Lille Arkana hadde ikke flere igjen, forsøker Shangri la i morgen, og dernest hvordan lager man en slik - sorry men jeg vet ikke hva slags materiale jeg skal benytte. Har hørt at det er en slags kaktus - men er det nødvendig?.
GjenopprettetMedlem
Hei Anced.
Tror ikke det er nødvendig å bruke kaktus..Dattera mi lagde regnstav på barneskolen,de hulte ut passelig tykke stokker av tre, inni brukte de risengryn. De satte også inn noen spikere inni slik at risen hadde noe å lage lyd mot. Så malte de dem på utsiden etter egen fantasi. Jeg fikk den hun hadde laget, og den lyden er helt utrolig. Og det er en flott stav, noe av det fineste jeg har fått noen gang
Inger Lise.