Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei dere ;-)
Jeg har et lite spørsmål som jeg håper noen her kan hjelpe meg med...
Jeg har lenge, over et par år pratet om å skaffe meg en tromme, og jeg hadde kommet sålangt at jeg har skrevet til trommerverkstedet i danmark å forhørt meg om di tar med trommer man kan kjøpe på alternativ-messa i Oslo nå i November.....
og pluttselig, helt ut av det blå er jeg
i dag blitt eier av en vidunderlig tromme med sterke, deilige energier....
Jeg har også funnet ut hvorfor trommen fant meg nå ( for det er ikke tvil, det var trommen som fant meg og ikke omvendt

.....
Denne trommen er signert av en som heter Will Rubach, det er en del tegn på den som er innfelt i skinnet eller trykt på skinnet, bl.a bjørneklo, ørn, kriger, ulv, rev, runer m.m
Jeg skulle gjerne hvist om noen av dere vet hvem denne mannen er og om det er mulig å få tak i han via mail eller en nettside....
Lys & Kjærlighet
Tinka
GjenopprettetMedlem
Så at han kommer til Alternativmessa i Oslo - 18-20 nov.
GjenopprettetMedlem
Will Rubach er sjaman og bor i Harstad-området. Heter egentlig Wiljar til fornavn. Det er bare å søke etter telefonnr. på gule sider. Han har laga min tromme, og til 4 andre jeg kjenner, og han er meget dyktig! I tillegg bruker han å arrangere alternativ midtsommerfestival hver sommer i Harstad. Han kommer til alternativmessa i Oslo, og spiller i en gruppe som heter Bålfolket. Flere av dere har nok møtt ham allerede i forbindelse med Ailos kurs. Han fortalte selv at han var med på en åndekanotur.
Meget dyktig trommemaker - anbefales på det varmeste. Min tromme er den flotteste jeg vet om - og DEN lyden!
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Tusen tusen takk begge to :-)
Lys & Kjærlighet
Tinka
GjenopprettetMedlem
Will Rubach er en koselig fyr. Du kan forsøke å søke på bålfolket som er en sanggruppe han er med i .