Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Snappy [Bot]
Her kan dere trekke et medisin kort:
http://www.medicinecards.com/ og her
http://www.medicinecards.com/home.html kan dere lese mer om medisinkortene jeg bruker. De har vært svært nyttige i blant annetdrømmetydning. Jeg møter også mange dyr i drømmer, derfor var disse kortene et must for meg

Anonymous
Er enig med deg, de korta er vakre. Linken har jeg lagt i favoritter og trekte kort i dag. Hvalen fikk jeg!!

Snappy [Bot]
Jeg fikk slangen - som vanlig!

Anonymous
He, he!!

Yahoo Slurp [Bot]
Hej Hege Elisabeth
Spændende link.. tak for det
Trak the ant. passer meget fint.
Hilsen Shamanen

GjenopprettetMedlem
Dette var morsomt! Fikk kraftdyret mitt på kortet jeg trakk!

Lærte masse!
Kali Cherell

Snappy [Bot]
Så fint

Kortene er flotte, og jeg er velddig glad i dem!
Anonymous
Takker Hege. Fikk valen jeg også i dag, og slangen

kanskje ta en reise for og hilse på dem nærmere
den skal legges til favoritter.

de er nydelig de kortan der, har dem selv

Snappy [Bot]
Hvalen har jeg drømt om mange ganger, Narnina. Det er alltid vakre drømmer. En gang drømte jeg at jeg satt i en liten tre jolle, også kom det fem-seks spekkhoggere bort og ville hilse på. Jeg kysset alle på snuten

Kjempefin drøm! Slangen passer også deg bra, den står for transformasjon og kreativitet

GjenopprettetMedlem
Hei Hege E.
Dette var spennende saker.Ikke sett siden før i dag.Jo ble nysgjeriig trakk 2 kort.Første jeg fikk var Hvalen og kort 2 ble Slangen.
Nå har jeg smekka denne siden inn i favoritter.Flott lyd av trommer i bakgrunnen var det også
Hislen fra Tara.

GjenopprettetMedlem
Hei
Jeg prøvde også kortene for første gang i dag. Trakk Slangen og Panteren. Kommer godt med i dagene som kommer!!
Takk Hege Elisabeth for spennende link, kommer nok til å bruke den flere ganger, når jeg trenger noe ekstra
Hilsen Inger Lise
Anonymous
Hei

Jeg har heller ikke sett denne siden. Nå er den lagt til i favoritter.
Jeg trakk svanen og hvalen, morsom dette. Tror jeg må kjøpe disse kortene.
GjenopprettetMedlem
Fikk firfislen og mauren
Snappy [Bot]
Så hyggelig at linken er til glede for andre. Synes den er kjempefin. Fikk selv mauren i dag, men får litt dårlig samvittighet siden jeg vet jeg "burde" gjøre så mye mer enn jeg har fått gjort i dag. Skulle f.eks sette meg ned og legge noen kort i kveld, men nå klarer jeg ikke å finne dem

Rotehue? Jepp!
Anonymous

GjenopprettetMedlem
Fikk panteren jeg,trengte det kortet ja,er sikkert hehe
GjenopprettetMedlem
I dag trakk jeg 2 og fikk Ant begge gangan.
Passa meg godt.
Fra Tara

Yahoo Slurp [Bot]
"trumman":

Hej trumman
Lige mine ord
Hilsen Shamanen

GjenopprettetMedlem
I dag fikk jeg mauren og laksen