Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Snappy [Bot]
Her kan dere trekke et medisin kort: http://www.medicinecards.com/    og her http://www.medicinecards.com/home.html  kan dere lese mer om medisinkortene jeg bruker. De har vært svært nyttige i blant annetdrømmetydning. Jeg møter også mange dyr i drømmer, derfor var disse kortene et must for meg :lol:
Anonymous
Er enig med deg, de korta er vakre. Linken har jeg lagt i favoritter og trekte kort i dag. Hvalen fikk jeg!!  :shock:
Snappy [Bot]
Jeg fikk slangen - som vanlig!  :lol:
Anonymous
He, he!!  :eusa_dance:
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Hege Elisabeth  :icon_biggrin:

Spændende link.. tak for det  :eusa_clap:

Trak the ant. passer meget fint.  :icon_biggrin:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Dette var morsomt! Fikk kraftdyret mitt på kortet jeg trakk! :D Lærte masse! :D

Kali Cherell :)
Snappy [Bot]
Så fint :) Kortene er flotte, og jeg er velddig glad i dem!
Anonymous
Takker Hege. Fikk valen jeg også i dag, og slangen :) kanskje ta en reise for og hilse på dem nærmere :)

den skal legges til favoritter.  :wub: de er nydelig de kortan der, har dem selv :)
Snappy [Bot]
Hvalen har jeg drømt om mange ganger, Narnina. Det er alltid vakre drømmer. En gang drømte jeg at jeg satt i en liten tre jolle, også kom det fem-seks spekkhoggere bort og ville hilse på. Jeg kysset alle på snuten :wub: Kjempefin drøm! Slangen passer også deg bra, den står for transformasjon og kreativitet :)
GjenopprettetMedlem
Hei Hege E.
Dette var spennende saker.Ikke sett siden før i dag.Jo ble nysgjeriig trakk 2 kort.Første jeg fikk var Hvalen og kort 2 ble Slangen.
Nå har jeg smekka denne siden inn i favoritter.Flott lyd av trommer i bakgrunnen var det også :eusa_clap:

Hislen fra Tara. ;D
GjenopprettetMedlem
Hei :biggrin:

Jeg prøvde også kortene for første gang i dag. Trakk Slangen og Panteren. Kommer godt med i dagene som kommer!!

Takk Hege Elisabeth for spennende link, kommer nok til å bruke den flere ganger, når jeg trenger noe ekstra :wub:

Hilsen Inger Lise
Anonymous
Hei :)
Jeg har heller ikke sett denne siden. Nå er den lagt til i favoritter.
Jeg trakk svanen og hvalen, morsom dette. Tror jeg må kjøpe disse kortene.
GjenopprettetMedlem
Fikk firfislen og mauren
Snappy [Bot]
Så hyggelig at linken er til glede for andre. Synes den er kjempefin. Fikk selv mauren i dag, men får litt dårlig samvittighet siden jeg vet jeg "burde" gjøre så mye mer enn jeg har fått gjort i dag. Skulle f.eks sette meg ned og legge noen kort i kveld, men nå klarer jeg ikke å finne dem :o Rotehue? Jepp!
Anonymous
:-X
GjenopprettetMedlem
Fikk panteren jeg,trengte det kortet ja,er sikkert hehe
GjenopprettetMedlem
I dag trakk jeg 2 og fikk Ant begge gangan.
Passa meg godt.

Fra Tara ;D
Yahoo Slurp [Bot]
"trumman":

:-X

Hej trumman  :icon_biggrin:

Lige mine ord  :lol: :lol: :lol:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
I dag fikk jeg mauren og laksen