Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei ! Er det noen på dette forumet som vet om det finnes "sjaman-sirkler" og/eller "trommereise-sirkler" i
Bergensområdet ? Er veldig takknemlig om noen kan hjelpe meg med dette...
GjenopprettetMedlem
Heisann  :icon_biggrin: Jeg er i Bergen noen ganger i løpet av året. Men det må vel være flere enn to for å lage en sirkel  :lol: Skulle gjerne hatt en trommeseanse på Lyderhorn  :respect:
GjenopprettetMedlem
Skal se om jeg får til noe i Nordland etter hvert :w00t:
GjenopprettetMedlem
"Inger":

Heisann  :icon_biggrin: Jeg er i Bergen noen ganger i løpet av året. Men det må vel være flere enn to for å lage en sirkel   :lol: Skulle gjerne hatt en trommeseanse på Lyderhorn  :respect:

Vel Inger, jeg skal ha deg i bakhodet hvis jeg skulle komme over en trommesirkel e.l. her i Bergen og så håper jeg du har meg i bakhodet hvis du skulle komme over noe...når det gjelder å arrangere selv så føler jeg at jeg har for liten erfaring (0 erfaring er vel mere rett å si...) til å sette igang... :icon_biggrin:

"ørnen":

Skal se om jeg får til noe i Nordland etter hvert :w00t:

...kos deg ørnen, dessverre bor du akkurat litt for langt fra Bergen... :o
GjenopprettetMedlem
Har bodd der nydelig by!!! :wub:
GjenopprettetMedlem
Vel, jeg kan si at jeg har erfaring, og en har jo ikke mer moro enn en (eller flere) lager sjøl. Jeg har både tromme, stemme  - og meg selv. Sammen blir vi sterkere  ;)
GjenopprettetMedlem
"Inger":

Vel, jeg kan si at jeg har erfaring, og en har jo ikke mer moro enn en (eller flere) lager sjøl. Jeg har både tromme, stemme  - og meg selv. Sammen blir vi sterkere  ;)

...og du bor i Bergensområdet ?  8)
GjenopprettetMedlem
some times  8)
GjenopprettetMedlem
Man skulle ha prøvd å fått til sammenkomst en gang,det kunne ha vært spenende.Neste sommer????????????????????? :w00t:
GjenopprettetMedlem
I syd eller nord eller øst eller vest? ja, tiden vil vise... Nokke må iallefall gjøres  :respect:
Jeg var inne på hjemmesiden din, den var fin den  :lol:
GjenopprettetMedlem
...sammenkomst i Bergen neste sommer høres da veldig bra ut  :eusa_clap:
Synoo [Bot]
Min forlovede og jeg reiser rundt i Norge og holder trommekvelder på forespørsel.
Så er interessen der, så ta kontakt så kommer vi også til bergensområde.
mer info på min hjemmeside www.dybdemassasje.no
GjenopprettetMedlem
La oss ha en diskusjon i vinter om et uhøytidelig treff til sommeren
Synoo [Bot]
klart vi kan ha en diskusjon om et uhøytidlig treff til sommeren, det trenger vi alle.
Men spørsmålet på tråden var om man visste om noen trommesirkler etc i Bergensområde. Målet med vår rundreise er at deltagerne finner hverandre og kan danne mer permanente tommesirkler etterhvert.
GjenopprettetMedlem
Jeg har vært inne på tanken og invitere til et stortreff her heime hos oss ( riktignok østlandet men...),
her er det plass og hjerterom til alle.
Tenk en uhøytidlig treff over ei helg hvor vi kunne møtes fra nær og fjern.
Hadde vært artig å fått noen ansikter og forholde seg til 8)

Jeg kommer tilbake til dette emnet seinere og legger da ut en ny tråd i så fall.
GjenopprettetMedlem
Du er en knupp wolf :wub: :wub: :wub:
GjenopprettetMedlem
"Wolf":

Jeg har vært inne på tanken og invitere til et stortreff her heime hos oss ( riktignok østlandet men...),
her er det plass og hjerterom til alle.
Tenk en uhøytidlig treff over ei helg hvor vi kunne møtes fra nær og fjern.
Hadde vært artig å fått noen ansikter og forholde seg til 8)

Jeg kommer tilbake til dette emnet seinere og legger da ut en ny tråd i så fall.

Høres gledelig ut  :eusa_clap: :eusa_dance: :respect: , men hva er uhøytidelig  :w00t:
GjenopprettetMedlem
Inger: men hva er uhøytidelig  w00t

Ingen slipstvang og åpen skjorteknapp :lol:

Samin ;)
GjenopprettetMedlem
bor på ca en time fra byn med buss og kunne godt tenke meg å vært med i en trommesirkel :)