Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Den er helt nydelig, og den synger helt fantastisk. Skal bli spennende å prøve den mer, men det må bli på kveldstid når ungen har lagt seg. Tusen takk til Oakmann for en fantastisk flott tromme :wub:
GjenopprettetMedlem
Gratulerer  :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
:respect:
GjenopprettetMedlem
... og nå er den innviet. Fikk meg samtidig ei flott reise, der jeg blant annet fikk møte dyret som gav skinnet sitt til tromma. Jeg kunne ikke annet enn å takke for at den var så vennlig. Jeg fikk også møte treet som ramma var laget av, og så at resten av materialet var gått med til et hus på en eller annen måte. Jeg bad om at de gav sin styrke til tromma. Samtidig fikk jeg også møte kraftdyret mitt igjen, og den ønsket meg velkommen og sa at nå kom jeg til å åpne meg mer og mer etter hvert. Jeg skulle bare slappe av og la inntrykkene komme, den ville hjelpe meg til å beholde overblikket i enhver situasjon hvis jeg bare lot den gjøre det.

Vel, dette er kort fortalt hva som skjedde, det kom en hel masse andre inntrykk, men dette var det jeg festet meg mest med. Ikke så verst til å være første tromming. Men det er en del detaljer her som jeg ikke har skrevet ned. Hovedsaklig fordi jeg nå er ganske trøtt. ;)
Anonymous
Så bra!...Gratulerer! :eusa_clap: