Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
har laga en sirkel av steiner
renset ombrådet for dålige energier med salvie
setter meg i sirkelen påkaller mine forfedre fra nord sør øst vest, moder jord ,og det øversrste som er kraften lyset og kjærlighetens gud, hans navn er jeg ikke verdig til å utale.
når jeg føler at de er kommet til meg omgir det sted jeg sitter på å føler harmoni å fred med det som ska skje.
da tar jeg min tromme trommer lavt med ydmykhet.
ber om at moder jord ska åpne seg for meg.
etter en liten stund blir ringen jeg sitter i til et hull , ser en trapp ned i moder jord.
i enden av trappen ser jeg et bål som brenner ikke så stort. ved siden av bålet
ligger det ved som jeg kan kaste på å få flammene til å vokse,
jeg kaster ved på bålet flammene stiger, men det er ikke varmt det er mange farger i bålet.
moder jord ber meg da gå inn i bålet holde ut hendene og be om at flammene ska brenne vekk alt jeg ikke trenger å slite med. angst , fustrasjon, hat, sykdom,
kjenner ting bli borte foler store tomrom i kroppen,
moder jord ber meg da gå ut på den andre siden av bålet,
føler at jeg er tømt. henger med hode det er en rar følese ,
hun ber da løfte blikket mitt mot et hvitt skinnende lys et stykke foran meg.
jeg ser å kjenner en glede i meg kommer,
går mot lyset for moder jord sier til meg at det vil fylle alle tommrom som ilden tok vekk,
når jeg står i lyset kjenner jeg en glede en kjærlighet en fred og ro som jeg ikke har kjent før i mitt liv.
kjenner jeg blir hel igjen , styrket ,
går så ut av lyset mot en trapp foran meg går opp den å er tilbake i sirkelen min.
alt er så klart rundt meg , solen skinner, det er en regnbue i 7 farger jeg ser en ørn sveve over meg i sirkler.
en stemme fra det øverste sier at ørna vil komme ned til meg og at jeg kan gi den et ønske .
det vil ørna bringe opp for meg.
etter jeg har snakket med ørna , letter hun da går det strømninger fra beina og helt opp
til hårrota og oppover ,
mitt hode løftes oppåver da ser jeg regnbuen står rett mot meg fyller alle shakraer med kraft det er som hele kroppen lyser,
legger meg ned og sovner,
da jeg våkner sitter jeg fortsatt å trommer, i skogkanten står en elg m kalv å ser på mæ fuglene synger
lufta er klar men samtidig er det en stillhet.
den natten sov jeg i ringen ,
neste morgen da jeg våkner ser jeg både bjørnesor å masse spor av andre dyr som har gått rundt sirkelen min
jeg følte at jeg var på en måte født på ny.

dette er en reise jeg hadde oppe i lierne mot svenskegrensa på en liten ås .
håper dere kan føl litt ved å lese dette ,
sender lys å kjærlighet til dere alle
klem
GjenopprettetMedlem
Herlig beskrivelse av en nydelig reise, føler kjærligheten strømme mot meg bare ved å lese det. Takker så mye for at jeg fikk lov å lese det, føler ydmykhet.  :eusa_clap: :respect: :wub: :wub:
Anonymous
Helt nydelig! :wub:
GjenopprettetMedlem
Herlig beskrivelse oak :eusa_clap:
Anonymous
ja en reise og en renselse er en kraftig sak.
dere kan da prøve det samme selv. men dere må være forsiktig hvis dere er alene , er dere uerfaren få noen som vet hva de gjør til å tromme og gaide dere,
så der er sikker på å komme hjem i en hel del.
ha en fin helg alle
namaste :)
:)  :)  :)  :)
Anonymous
Sterkt  :respect: skal følge ditt råd og prøve på det samme.