Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
FAST Enterprise [Crawler]
Jeg lurer på en ting. Hvis jeg får en tromme, ( det er lov å drømme) av en som har hatt den som sitt eie, bør jeg rense den? Og bør den som har hatt den og gjøre noe tilsvarende? Har hørt at man bør ha den som sengekamerat i noen dager. Hmm :innocent2: må vel vente til kallen er ute på en av sine reiser. Ikke sikkert han ville sette pris på at en tromme skulle "ligge" mellom oss :o
Kristine :wub:
Anonymous
Många tror på rening, andra icke. Jag tror, att ju mer man tror på rening.. ju mer behövs den. Blir lätt en hel del övertro och paranoja bak den där idéen har jag märkt.

Om du synd du bör rense den, ta den i handen och bär ut den i naturen, slå den bestämt i backen och säg med hög röst "NU ÄR DU REN!" så är trumman ren, och din. Enkelt och greit.
FAST Enterprise [Crawler]
Takk for det trumman. Det var jo en enkel og grei metode.
Nusselig baby du har.
Kristine :wub:
GjenopprettetMedlem
Nydelig metode der Trumman,Det skal du ha. :respect:

Eg kom på ein annan metode eg har anvenda,ute i skog å mark,når eg har gjort tromme-arbeid,henger eg den opp på ei grein i eit tre,
oh lar den hengje slik ei stund.
Det føles rektigt,så eg gjer det.
Så trur eg eigaren renser tromma,om han er grei i lynne,slikt smittar,veit ein jo.

Er eigaren litt ugrei i lynne,vil kvit salvie røyk  rense godt båe tromme og rommet det skal brommes i.
Veit ein jo.
Bom-vombom!
:wub:
Anonymous
Eller du kan ta deg en samtale med trommen.
Fortelle den dine inntensjoner og forklare den
at den nå er i ditt eie og be den "følge deg".
Når du så begynner å tromme på den, vil du
ganske fort merke det hvis den motarbeider deg
eller er med deg...
Anonymous
Kort sagt kan man säga att Allt Fungerar, fantisera ihop vad du vill som känns rätt så är det nog greit. Det är ju ändå nyshamanisme...
Anonymous
sånn jeg ser det er tromma levende som de andre sier her føl deg fram når den dukker opp. tromma kommer til deg når du er rede-eller ønsker deg deg den sterkt nokk lykke til,det er så mange trommer der ute-ikke glem ailo.Den tromma jeg har bruker jeg kun til sirkeler å noen ganger hvis det er behov ved healingbehandling hjemme.Har lenge ønsket meg en tromme til ,kun til bruk for meg selv,vi er så forskjellige det er jo det som er så fint,bruk din intensjon du vet når tiden er der gled deg,klem bast

er det noen som har den samme følelsen når det gjelder å ha en tromme kun til bruk til seg selv,lurer på hvorfor jeg har hengt meg opp i det,når jeg er så glad i tromma mi føler meg frustrert er veldig glad om noen ønsker å svare meg på dette ?