Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Noen som har prøvd å møtes mellom verdenene, altså f.eks. to personer på hver sin kant i landet trommereiser sammtidig og møtes mellom verdenene?
I så fall, DET HADDE VÆRT STERKT!!

GjenopprettetMedlem
Hei Dag-ove!
Me kan avtala eit klokkeslett,å reisa mellom verdnane på,eg likar å reise om kvelden 22 tida,då er energiane her rolige.

psbot [Picsearch]
æ e også med, hvis det passer.
Anonymous
God tur til Himalaya!
Vi pleier å avtale ganske presis hva som skal skje, og så støtter vi opp med online opsjonen, utveksler fotos som er fine å fokusere på, så vi lettere kan finne hverandre.
Vi har også pleid å kommuniserer online til like før vi skal på luften, for å ha bygget opp kontakt på forhånd.
Om vi er på MSN, lar vi MSNkontakten stå åpen, for å avhjelpe kontakten symbolsk.
GjenopprettetMedlem
"Alvar Horst":
God tur til Himalaya! 
Vi pleier å avtale ganske presis hva som skal skje, og så støtter vi opp med online opsjonen, utveksler fotos som er fine å fokusere på, så vi lettere kan finne hverandre.
Vi har også pleid å kommuniserer online til like før vi skal på luften, for å ha bygget opp kontakt på forhånd.
Om vi er på MSN, lar vi MSNkontakten stå åpen, for å avhjelpe kontakten symbolsk.
Kan du fortelle mer, du har tydeligvis å ha gjort dette før Alvar? Hadde vært interessant og fått en liten historie.... om hvordan det artet seg...

Anonymous
Jeg har svært lite peiling på sånt, men det er MYE enklere enn man tror, det er bare å eksperimentere, så får man resultater.
For min del fant jeg eksperimentering lystbetont ved å beholde en underliggende erotisk opsjon. Mental sex, (eller for den saks skyld cybersex ) kan være en fin øvelse eller inngang til telepatisk kontakt. Men det er kun et av mange alternativer, og faller ikke naturlig inn i alles magiske eksesser, ei heller inn i alle slags magiske sammenhenger.
Mellom vokse mennesker og med tillatelse finner jeg intet uetisk i det. Man finner en kontakt som man virkelig har lyst på, fin og sterk drivkraft, og øver seg ved å ha telepatisk sex. Det man finner ut, kan brukes til andre ting enn å ha sex. Ja, jeg skjønner dem som ikke liker den måten, men det er en av mange veier.
Med gifte kvinner og med menn forholder det seg naturlig nok annerledes. Om man skulle penetrere en gift kvinne telepatisk, måtte man eventuelt, oftest, først fortrenge husbonden, og da synes jeg intensjonen er feil, faktisk forbrytersk. Som å krenke andres frie vilje og forespeilte livsløp.
For ved vellykket telepatisk sex, kan det oppstå sterke personlige bånd, som senere kan misbrukes. Det er ofte slik indiske guruer knytter sine disipler til seg, gjennom gjentatte og subtile astrale samleier eller voldtekter. Bortsett fra at disse som regel er blottet for slike hensyn som ovenfornevnt. Altså i hovedsak en gjeng med rendyrkede astrale forbrytere, som allikevel tilbes med blomster, lys og røkelse av sine ofre, gjerne krypende på et bønneteppe foran disse oversøte og selvgode svindlernes foto i gullramme på et alter...
Så det kan godt være at oppøving av telepatiske evner er etisk sikrere, og bedre uten seksualitet som drivkraft....
Men spørsmålet vil noen ganger melde seg uansett når flere kjønn møtes astralt...,hvordan man velger å stille seg til det er en annen sak.

Anonymous
"Dag-Ove":
Noen som har prøvd å møtes mellom verdenene, altså f.eks. to personer på hver sin kant i landet trommereiser sammtidig og møtes mellom verdenene?
Ikke presis så, men vi vaer en gruppe som gjorde trommereiser ved samme tidpunkt og noen av oss, skjönte nok at vi traff hverandre. Det kan man ju kanskje også innbille seg, när man vit om hverandre...
Men en person og jeg bytte fjernhealing under en periode og vi mötte hverandres guider. Det föltes sterkt! Vi kunne beskrive dem for hverandre siden og DET er ikke inbilling, for vi visste ikke noe om guidene för.
GjenopprettetMedlem
Jeg husker Trumman skrev en inbydelse til noe lignende, en gang, kanskje to år siden.
Jeg veit ikke hvordan det gikk.
Kanskje noen annen husker.
Gunilla
Anonymous
Jeg husker Trumman skrev en inbydelse til noe lignende
Vi har haft många fullmåneresor via hans forum Trolltrumman.
Anonymous
Vi hade dem her först. Men det dog ut pga bristande intresse.