Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
I går hadde jeg en merkelig opplevelse.

Tok en trommereise ved meg selv i går kveld før jeg la meg

Plutselig skvatt jeg til i løse lufta etter en stund med trommene. Jeg bruker trommsecd.
Det som var er at jeg kjente nærværet av min far som gikk bort når jeg var 3 år gammel.

Har prøvd å få kontakt med han både gjennom reiser og drømmene mine. Men nå var det slik at jeg følte han sto over rett foran meg. Etterpå så jeg på bildet som jeg har på hylla. Akkurat som jeg ville bekrefte at jeg visste at han var der. Spesielt. Aldri opplevd så sterkt å få møte min far igjen. Selv om jeg har prøvd mange ganger gjennom drømmer og reiser.

Jeg var helt alene på soverommet og ellers i huset hjemme. Pleier å ikke like å oppholde meg alene i store hus om kveldene. Men jeg var ikke redd.

Vel..hadde nå bare lyst å skrive om det her..
Anonymous
så koselig  :wub: det er når man minst venter det at slike ting skjer glad på dine vegne  :respect: klem bast
Anonymous
Ja, det kom bare rett ut av ingenting. Veldig spesielt å oppleve på så nært hold også. Husker ikke han i det hele tatt. :)
Anonymous
det er godt å vite at man kan få kontakt,å at de er der å ser innom oss innimellom,klart det berører ditt hjerte å få møte din far etter så mange år.  :wub:  :)
GjenopprettetMedlem
Fin opplevelse du hadde :wub:
Jeg har også vært så heldig å møte moren min som døde for snart 40 år siden (da jeg var 14),og det er så utrolig godt!
Den ene gangen var under hypnose og da fikk jeg gitt henne en god klem.
Den andre gangen var da hun gled på plass i guidegruppen min :wub:

Vi er heldige som får oppleve slike ting :respect:
GjenopprettetMedlem
Høres ut som en herlig opplevelse :respect: Det ser ut til at jo mer en prøver å få kontakt, jo vanskeligere er det. Helt til det en dag plutselig løsner. Min mor døde plutselig i 2003, noe som var et stort sjokk i alle fall for meg som sto henne veldig nær. Helt fra det og fram til begynnelsen av 2007 prøvde jeg intenst å få kontakt med henne, men ingenting skjedde. Men da jeg la det fra meg, slappet av, fikk jeg kontakt sånn uten videre. Nå i skrivende stund har jeg kontakt med mamma så og si hver eneste dag. Og er kjempeglad for det. :wub:
Anonymous
Jeg tror at vi prøver for hardt noen ganger at man blir så skuffa når det ting ikke skjer.

La ting komme til enn så får vi et tydligere og klarere svar:)