Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
<t>Jeg har fått den rene dyreparken i mitt indre landskap, og det er for så vidt bare koselig. Men jeg er sannelig ikke sikker på hva som er mitt hovedkraftdyr lenger.

Det ene dyret etter det andre, dukker opp, bare jeg lukker øynene. Det har vært voldsomt i det siste.

Et dyr kan komme til syne, før det brått forsvinner, også kan et el to andre dyr dukke opp like etter. Eller et dyr kan skifte ansikt, som for eksempel kan en løve vise seg, før ansiktet forvandler seg til en ulv, før det så igjen skifter over til ørnen.

Jeg har også lagt merke til at hvite dyr, dukker oftere opp enn før. En kveld så jeg en hvit ugle, så ble den brått borte. En annen kveld kom det en hvit ulv.

I går fikk jeg plutselig se en hvit ape, før den brått forsvant og ble avløst av en rødrev. Like etter at reven forsvant, fikk jeg se et hvitt landskap. Reinsdyret kom spaserende inn fra høyre i det landskapet. Den hadde hodet bøyd, ned mot bakken.

Litt ovenfor til venstre i det landskapet, dukket en hest opp. Den hadde hodet vendt oppover. Begge var hvite og litt eterisk i formen. Det var forresten et nydelig syn.

Men jeg skjønner egentlig ingenting av dette. Hvorfor alle disse dyrene? (Det er ikke bare disse som jeg har ramset opp nå, men andre også).</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Jeg skjønner forvirringen

Kan du ikke reise til dem?

Ta dem med til det stedet du ofter snakker om, og spørre dem?

Og hvis de ikke svarer, kanskje du må velge?</t>
GjenopprettetMedlem
Kanskje du trenger alle disse dyrene i denne delen av prossessen din?

Det er alltid en grunn for at de kommer i den farten de kommer i,

og mengden av dyr.

Svarene kommer til deg, det er jeg sikker på,

bare vær litt tolmodig- kommer fra utolmodige meg ::) :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Kanskje du trenger alle disse dyrene i denne delen av prossessen din?

Det er alltid en grunn for at de kommer i den farten de kommer i,

og mengden av dyr.

Svarene kommer til deg, det er jeg sikker på,

bare vær litt tolmodig- kommer fra utolmodige meg ::) :innocent2:
GjenopprettetMedlem
<t>Takk for svar. Hjortedanser, jeg skal prøve å ta en reise for å spørre.

Joda, white flame woman, jeg skal prøve å være litt mer tålmodig.

Hehe, ikke alltid så enkelt :innocent2:</t>