Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
<t>Et av dagens høydepunkt for meg, er å gå og sette meg ut på altanen om morgenen.

Der slurper jeg fornøyd i meg morgenkaffen, mens jeg innimellom sender røyksignaler :innocent2:

Småfugler og skjærer flyr omkring og underholder med sin sang. Det er så koselig å se og høre på.

For et par dager siden gikk jeg som vanlig ut på altanen. Da oppdaget jeg at en elg stod og stirret på meg, bare noen få meter i fra meg :w00t:

Jeg har ikke elg som kraftdyr, men ble litt nysgjerrig på hva slags egenskaper den har som kraftdyr?</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Kan du prøve å meditere på den?

Er fantastiske opplevelser i møte med dyr..</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Joda, selvfølgelig kan jeg prøve å meditere på den.</t>
GjenopprettetMedlem
Vakker opplevelse!

Noe lignende skjedde for meg for noen år siden.

Jeg syns det er stort å få lov å komme elgen så nær at en kan se den i øyne.

Mine tanker om elg:

Elgen er jo også kalt "skogens konge".

Den forflytter seg rask og elegant i naturen, det er en glede å se den løpe.

(Den voksne elgen er byttedyr kun for ulven og mennesket.)

Carina "Solöga" Högman skriver om elg i "djurens språk":

Din gåva är att vara nöjd med livet.

Här gäller det att känna dig nöjd med din plats i livet,först då befinner du dig i mitten av världen och det du önskar kommer till dig. Kliv ur känslan av missmod. Välj att vara nöjd och din situation förbättras

gunilla

"
GjenopprettetMedlem
<t>Takk gunilla. Du er en knupp.

Hehe, det var faktisk ganske treffsikkert. Jeg føler meg ikke fornøyd med min plass i livet, føler jeg sitter fast, livet er kjedelig, jeg er kjedelig osv osv. Vet at jeg ødelegger mye for meg selv, med mine negative tanker :icon_redface:</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Har møtt elgen som hjelper da det skulle jobbes med en mann/kvinne, parrelasjon. Har også lest det et sted om elgen som kraftdyr. Intressant da det ikke akkurat er det første som faller meg inn når jeg tenker på en elg.</t>