Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
<t>Jeg gikk Reiki kurs for en tid siden, 1-2-3 og ble da innviet. Mens vi satt og ble innviet så datt jeg litt ut. Nå er ikke det akkurat uvanlig, men denne gangen gikk jeg ut av en lang støvsugerør lignende slange ut av det tredje øyet.

Jeg sto ytterst på støvsugerslangen og så utover ett flot landskap, jeg skjønte at jeg var høyt oppe, for jeg å bare skyer og fjelltopper langt nede.

Jeg kastet meg ut fra slangen og fløy utover, fløy overalt. Tilslutt landet jeg på en fjelltopp, der ble jeg til en ørn og jeg som ørn flydde videre.

Etter å ha flydd en lang stund fløy jeg tilbake til slangen og gikk tilbake til "hodet" mitt i panna.

Kan da ørnen være kraftdyret mitt?</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Det er jo mulig.. bruker å si at beste måten å finne ut av det på er å spørre dyret, i dette tilfelle ørna, om den er ditt kraftdyr. Anbefaler deg å ta en trommereise og finne ut av det på den måten, eller meditere.</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Hei, og takk for svar.

Jeg har tatt trommereise i sommer i forbindelse med at jeg var på Vision quest, og en av de tingene vi skulle finne der var kraftdyr, vi skulle ut på en eng med all verdens dyr og der skulle vi finne vårt, men det kom ingen dyr bort til meg.

Jeg fikk svar på andre spørsmål og det var en veldig positiv opplevelse, men det kom altså ingen dyr bort til meg. Vet ikke helt hva det betyr. Men jeg har en følelse av at jeg kan ha drage, ørn og ugle hvertfall, men det kan vel kanskje forandre seg etterhvert med hva en driver med?</t>
GjenopprettetMedlem
Første tanken som slår meg er at du vil få større utbytte av å gå inn på egenhånd å finne ut av dette. Kraftdyrene viser seg ikke på "kommando", som andre lærere kommer de når eleven er klar for å motta visdommen de kan gi. Men du sier du så ikke noen dyr, følte du noen i nærheten? Forsøkte du å kalle kraftdyret til deg? Kan det være at det dukket opp senere for eksempel i en drøm? Det er ikke alltid sånn at svarene dukker opp umiddelbart etter en tromming, det kan komme en stund etterpå som en tanke som bare detter ned i hodet på deg tilsynelatende fra ingen steder, det kan komme i drømmer, du kan møte kraftdyret i denne realiteten, eller rett og slett at du vet det. Enkelt forklart, noe som er vanskelig å forklare med ord. Av og til strekker ikke ordene til for å forklare, det er mye bedre å erfare enn å forklare
GjenopprettetMedlem
<t>Da jeg kom ut på engen så så jeg masse forskjellige dyr, mengder, men det var ingen som kom bort til meg på den måten som jeg ble forklart at de skulle. Men det var min første trommereise, så det var kanskje det?</t>
GjenopprettetMedlem
men det var ingen som kom bort til meg på den måten som jeg ble forklart at de skulle.
Kanskje det var nettopp det som var problemet? Når en forventer at kraftdyra skal vise seg på en bestemt måte så er det ikke alltid sikkert at de gjør det. De viser seg på en måte som er riktig for deg. Men med dette som med mye annet, en blir flinkere jo mer en øver