Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Noen gode sjamanråd når kraftdyret er flaggermus

?
hilsen kariw
GjenopprettetMedlem
Lytte til flaggermusen, og behandle den med respekt. Lære den å kjenne, og takke for at den ville dele
GjenopprettetMedlem
Flaggermus
Innvielse, gjenfødelse, Gode endringer skjer, Ser fakta i livet ditt, overvinn frykten din, stol på intuisjonen din, snart vil du se verden i ett nytt perspektiv
Anonymous
White Cougar fortæller du mig om uglen.......
GjenopprettetMedlem
Nå er ikke jeg Whitecougar, men:
Ett kraftdyr er en energi, som du trenger til eller for noe, som manifisterer seg som et dyr. Det enkleste (for meg i hvert fall) er at jeg først spør, hva den bringer av råd og visdom til meg, og at jeg snakker med den i reisen. Så etterpå setter jeg med ned og ser på hva den/det dyret har for egenskaper i vår fysiske verden.
Uglen er det sikkert flere enn jeg som har jobbet med, men vi vet da noe:
- Den er symoblet for visdom
_ Den kan se i mørket
_ Den er en dyktig jeger
- Den er teknisk god flyver
- Den har veldig skarp hørsel. ...... osv.
Bare husk å spør og grav, neste gang den krysser din sti.
Lykke til ...
Klem fra Elin
Anonymous
Mange tak Elin.
Også klem til dig.Tak fordi du hjælper mig.Det er dejligt.
GjenopprettetMedlem
Flaggermusen er et pattedyr som kan fly. Den er våken om natten mens andre sover. Den kan se i mørket. Den har en sonarlyd som den bruker til å "se" med. Den henger oppned, og ser ting fra en annen vinkel. Den har kraftige klør som den klorer seg fast med i berget. Den beveger seg uten å bli sett og hørt når den jakter. Den spiser insekter (symboliserer tung energi?)
I Medicine Cards handler teksten om flaggermusen om sjamanen og egodøden. Det er nok et mektig kraftdyr. Og healer - jeg tenker spesielt på lydhealing. Og står nok også for klarsyn/ klarhørsel.
Se også under Bat på linken om kraftdyr som ligger på forsida i Sjamansonen.
mvh Stridshjelp
Anonymous
det du selv forbinder med den, og hvordan din egen flaggermus virker. er ingen fasitsvar.
men, det er jo nå engang slik at flaggermusen er litt skummel og lever i natten, møte frykt kansje ?