Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Det mange historier om møter og samtaler med kraftdyr her inne..
Hvilken praktisk bruk man kan ha av kraftdyr er viktig å fokusere på og blir litt avglemt -synes jeg...
For hvilken nytte har de om vi ikke tar dem til oss?
Det er nemlig en grunn til at de lar oss bli bevisst deres eksistens!
Deler litt av mitt...:
Andre juledag, rett utenfor stuevinduet mitt lander en falk.
Den setter seg på en grein ca 6 meter fra meg og stirrer inn, rett på meg.
Jeg prøver å kommunisere, det går ikke, det er ment å være enveis, jeg føler den tale til underbevisstheten min, jeg bare "vet" det.
Jeg beundrer dens skjønnhet mens jeg lar følelsene være mine "ører".
I 5-10 min stirrer vi på hverandre.
Etter flere måneder får jeg et innfall.
Jeg har ikke tålt melk på nærmere 20 år..
-Jeg visualiserer, lar falken fly gjennom fordøyelsessytemet.. "hører" dens skrik..
mens den utfører oppgaven: "plukk med det jeg ikke har bruk for.."
Jeg ser for meg at den gjør nettopp det.
Jeg takker så falken, en av mine.
Nå drikker jeg melk så mye jeg vil -jeg NYTER det -og takker falken for hver munnfull.
Så håper jeg DU spør deg selv om hva (et av dine /) DITT kraftdyr kan gjøre for DEG..
og kontakter det dyr som føles naturlig å kommunisere med.
For manges del har jo dyr allerede tatt kontakt, ikke sant?
GjenopprettetMedlem
Biernna
Dette du her nevner er viktig, og din historie om falken er vakker og kraftfull

Generelt tror jeg det vi får fra kraftdyrene og måten vi får kraften og hjelpen på kan varierre veldig...
Er det et kraftdyr som skal følge deg et stykke på veien, eller er det en kraft du skal få for en gitt situvasjon eller et gitt problem / årsak...
Noen ganger får man visdommen og styrken bare ved å kommunisere, møte dyret, andre ganger kan man ta det inn i seg, slik som du her gjorde, og man kan oppleve å bli drept/spist eller på andre måter fortært av dyret...
Min personlige erfaring er forskjellig fra dyr til dyr og fra situvasjon til situvasjon, jeg har i reiser motatt kraft som ord, som det å bli slukt og sluke dyret, som å bli ett med dyret, ja det meste egentlig...
I våken og klar tilstand har jeg bl.a. i skogen møtt dyr som har invadert meg i kropp og sinn, og dyr som jeg har kommunisert, ja på alle vis her og...
Jeg tror at man skal være bevist dette du her sier, og at man skal være klar over at det nok ikke finnes en fasit, men at kraften kommer når du oppsøker dyret eller dyret oppsøker deg, ja det er jeg overbevist om...
Det er en vakker, vakker verden og vi er en del av den
Lys & Kjærlighet
Tina
Anonymous
Det er viktig tror jeg. Å være takknemlige...
GjenopprettetMedlem
Kraftdyret stiller seg til disposisjon som en energi/egenskap/din egen beste venn.
-Opp til den det viser seg for å bruke det.