Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Fant en fin side hvor det står mye om panteren.
http://www.greatdreams.com/panther.htmAnonymous
takk for flott link, Kristin!
Veldig interessant og relevant stoff. Gjorde godt å lese, passet meg så godt akkurat nå.
Takk igjen.

Anonymous
Takk for linken

Panteren er mektig og kraftfull, og jeg er veldig glad i den sorte panteren.

FAST Enterprise [Crawler]
Mitt hjerte banker og for den sorte panter.
Kristine

GjenopprettetMedlem
Flott link
Dere finner også litt om panteren her
http://www.geocities.com/RainForest/4076/index1.html
I tillegg står det om egenskaper til masse andre dyr der.
Har vært innom sida litt og titta på bla. ulv, ugle og ravn
Wolf
Anonymous
Da jeg startet dette emnet hadde panteren nettopp vist seg for meg, men da visste jeg ikke noe særlig om den enda. Den kom slik som folk sier den pleier; ut av intet veldig plutselig, fort, med sitt intense, gjennomtrengende blikk. Leser astrologi, og sammenligner den med Skorpionen og Pluto (transformasjon og gjenfødelse). Disse har jeg også vært spesielt opptatt samtidig som jeg har jobbet Panteren.
Panteren har alltid vist seg på denne måten, kjapt og intenst. Dette var hver gang det jobbet intenst oppi hodet mitt med et spesifikt tema noe jeg skulle finne ut av og kvitte meg med. En av disse gangene, viste den seg i form av en svart katt i den fysiske verden. Det jobbet intenst og frustrert oppi hodet mitt, jeg gikk ut på trappa for å ta meg en røyk, åpnet døra, og møtte to stirrende katteøyne. "Ojsann, der var den ja, det var dette jeg skulle gjøre noe med."
På Saivo-kurset skulle vi gå ned i hjertelandskapet og luke, rydde og ordne. Være kreative og lage det slik vi ville ha det. Jeg kom til et vanvittig kjedelig landskap. Nølte en god stund, litt sånn inn og ut av trommereisen, for det var liksom så lite fristende og i det hele tatt begynne på noe på det stedet der.
Panteren viste seg, kort igjen. Jeg måtte få alle de tunge stokkene ut på jordet så jeg kunne kvitte meg med dem. Hva var det jeg hadde samlet på? Pokker, hadde ikke fyrstikker. Men det trengte jeg vel ikke. Hva har man ikke magiske evner til?
Satte fyr på alle stokkene med bare hendene. Så var det alt det andre. Nei, kunne vel sette fyr på det også. Med hendene igjen. En stor "fin gård", (som jeg ble nok så overrasket over å finne i dette landskapet, for det lignet da slettes ikke på meg), blusset opp i fyr og flammer og brant ned til grunnen. Bare aske igjen. Deilig.