Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Noen som har noe om hvalen? Jeg drømte om hvaler i natt og lurer på om det kan finnes ting jeg ikke har tatt i betraktning. Ellers skal jeg forsøke å drømme mer om dem.
GjenopprettetMedlem
Har om spekkhuggeren.
Spekkhuggeren er havets energi.Den som har spekkhuggerens kraft i seg vil ha evnen til å se hensikten med stjerner og planeter.Universets hemmeligheter kjenner denne personen og vil alltid navigere på beste måte etter stjernene.Sjelen er fri,den begrenses ikke av den fysiske kroppen,men kan fly langt av sted uten å hindres.Dyrets kraft gir jorden næring og man kan gi regnet til jorden.Spekkhuggerens kraft vil hjelpe menneskene å finne sin sjel og se inn i andres sjeler.Føler du at du har mistet din sjel,søk spekkhuggerens visdom.Trenger du å forstå din sjel,så søk dyrets kraft.Spekkhuggeren ser inn i din sjel slik ingen andre kan. :w00t:
GjenopprettetMedlem
Whale's Wisdom Includes:

Record keeper for all eternity
All knowledge associated with voice
Psychic and telepathic abilities
All aspects of the sea
Beauty of movement
GjenopprettetMedlem
Hvalen lever i to elementer, luft og vann-elementet. Den bruker andre sanser til å navigere. Og den synger med overtoner en fantastisk sang som kan høres gjennom vannet flere mil unna. På samme måte som delfinen har denne lyden helbredende egenskaper. Hvalen finner sin næring i det største dyp i stummende mørke og enormt trykk.
Den føder levende unger som den har i et langt svangerskap, og har kalven med seg i mange år.

Hvalen representerer for meg clearvoiance, healingevne, lydhealing, evne til å overleve under store kriser, og stort mørke, leve under press - og klare å få noe godt ut av det. Man kan jo også filosofere over luft og vann hva det betyr. Og de har stor omsorg. Og en unik evne til kommunikasjon.

Mvh Stridshjelp
Anonymous
Mange takk dere! Det hjalp meg mye. Det var faktisk spekkhoggere i drømmen min. Men det var litt begge deler, for et annet sted i drømmen, så jeg andre hvaler. Og dette med å finne og forstå sin sjel traff meg. Takk for det Ørnen. Har alltid vært veldig intressert i stjerner og planeter og astrologi.
Og faktisk så begynte jeg for noen dager siden å vurdere om jeg ikke skulle gå til noen som driver med noe som heter "sjel-til-sjel-kommunikasjon" fordi jeg lurer så veldig på hva jeg mistet. Jeg har kommet et godt stykke på vei, men det er en liten ting som sitter godt og dypt.

I drømmen levde jeg en stund sammen med spekkhoggerne. Jeg svømte sammen med dem og sang og lagde lyder i vannet. Så stod jeg inne i et gigantisk akvarium og betraktet dem, og mintes den fine tiden jeg hadde hatt med dem. Jeg fortalte om det til en annen som stod ved siden av meg. Jeg sa at jeg hadde blitt oppfostret av hvalene, men en dag kom det en hai og ville ta meg. Hvalene kunne ikke hjelpe meg og jeg måtte opp og fortsette livet mitt med menneskene.
GjenopprettetMedlem
Du må ta med deg det spekkhuggerne står for og bruke det på din vei. :wub:
Anonymous
Takk  :wub: Det hjalp mye.
Anonymous
"But they also teach us not to become lost in our creative imagination,
but to live in the real world."
http://www.linsdomain.com/totems/pages/whale.htm
GjenopprettetMedlem
http://www.linsdomain.com/totems.htm

Dette var en flott side om totemdyr,Kristin!  :biggrin: Takk!
GjenopprettetMedlem
Fantastisk side :respect:
Anonymous
Spekkhoggeren lever av fisk, blekksprut, pingviner, sjøløver. De spiser ca. 250 kg mat hver dag.
Den raskeste av alle pattedyr som lever i vann.
Lever i samme flokk hele livet; finner mat sammen, deler byttet og tar vare på hverandres unger.
Hvert dyr har sitt eget rop som de andre kjenner igjen.