Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Nå nylig så jeg for mitt indre en løve, løvens ansikt forandret seg til en tiger, for så å forandre seg til Ulven. 3 dyr sammen altså. Hvorfor viser de seg på denne måten? Ulven ser ut til alltid å komme til sist. Når jeg tenker etter har ulven det med å komme til syne gjennom andre, foreks et mannsansikt. Jeg har observert dette, uten å ha lagt noen betydning i det.
GjenopprettetMedlem
Sammensatte kraftdyr er noe som ofte kan dukke opp når man har gått veien en stund. Etterhvert som vi lærer og integrerer ting, vil vi bli klare for mer komplekse oppgaver. Nå disse så uttrykkes som symboler (kraftdyr f.eks.) vil disse vise seg som sammensatte energier slik som de du har sett.

Sammensatte kraftdyr har en høyere og mere sublim energi. Jeg er ikke sikker på om det har noen betydning hvilken rekkefølge de viser seg. Men det kan du jo finne utav selv ;D

At du ser ulven stige fram fra en mann, kan bety at ulven er der for å hjelpe fram den maskuline siden av deg.
Anonymous
Intressant.

"Inger Lise":

Sammensatte kraftdyr er noe som ofte kan dukke opp når man har gått veien en stund.

Jeg har sett ganske tidlig sammensatte dyr i drømmene mine. Det var helt i begynnelsen da jeg begynte å få dyredrømmer.
Anonymous
takk for det  Inger Lise , det høres interessant ut og dette må jeg forske videre på. 
GjenopprettetMedlem
Spennende å lese om erfaringer med kraftdyr og hvordan bildet kan forandre seg, ett dyr gjennon ett annet o.s.v. Jeg har opplevd noe som ligner i meditasjon. Men siden jeg er nokså uerfaren, tolket jeg det som "vinglete" fra min side.Og det er kanskje noe annet enn det dere beskriver.  Her er noe annet .Jeg skulle finne kraftdyr for en, og var litt nervøs for at jeg ikke skulle klare det, men tenkte at det får bli som det blir.  Da jeg gav slipp, poppa det opp ett dyr så kraftfullt og fort at jeg skvatt. Først trodde jeg det var en gul panter med mørke flekker, tenkte at det finnes ikke.  Da viste den fram bakparten , tett opp i fjeset mitt, det var som den ville vise meg hvor sterk og rask den var. Sterke lårmuskler, og halen som var kraftig og gikk i en bue helt ned på bakken.  Så viste den ansiktet sitt en gang til og vi hadde øyekontakt.  Jeg ble så overvelda, ellers ville jeg snakka med den og spurt om noe. Men så var den jo heller ikke min, jeg fannt den for en annen.

Noen ganger når jeg ber eller reiser,  får jeg som en tung kraftkule spesiellt i venstre hand.  Så merkes det som en snute som borer seg inn i handa og ett eller anna skjer.  Trykket blir borte.  Vet ikke, men er det ett kraftdyr som spiser følelser tro?  Huff dette var visst mye på en gang, beklager.   
GjenopprettetMedlem
Nei,men det kan være at de fjerner et problem du har. :wub:
GjenopprettetMedlem
Ja, det håper jeg!    :wub: :wub:
Anonymous
For kort tid tilbake var jeg hos en sjaman og mottok behandling. Under den siste delen av healingen fikk jeg se sjamanens ansikt som transformerte seg til et ørneansikt, videre dukket gaupa opp og tilslutt hunløva. Jeg så bare ansiktene deres, ikke resten av kroppen. Om det var sjamanens kraftdyr eller mine egne; ja det vet jeg ikke. Nevnte dette til sjamanen, men jeg fikk ikke noe høvelig svar på det.

Nu vell...

:innocent2: