Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Noen som har gode teknikker for å finne ut hva kraftdyret "mitt" er? Har prøvd med meditasjon, men det dukker opp forskjellige dyr, klarer ikke å fange opp hva de betyr.

Anonymous
Nå er jeg rimelig i fersk jeg også, men har lest litt om hvordan finne kraftdyr. Jeg fant kraftdyret mitt etter en trommereise som hadde det målet for øye å finne ett kraftdyr. Jeg spurte dyret som dukket opp om det var kraftdyret mitt, og det svarte på sin måte gjennom gestikulasjon og kroppsspråk at det var det. Så det går jo ann å spørre dyrene som dukker opp hvem som er ditt kraftdyr. Ellers så nevner Michael Harner i boken Sjamanens vei at det dyret som viser seg for deg fire ganger fra forskjellige vinkler er ditt kraftdyr. Han ber deg være obs på dyr som viser seg tennene sine. De er som regel IKKE kraftdyr. F. eks en slange kan være ett kraftdyr, men hvis det viser deg gifttennene sine er det ikke ditt. Håper dette hjalp litt og lykke til:)