Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Etter en tid der jeg var mest i pleieryrket bestemte jeg meg for å oppsøke gamle jaktmarker, som håndtverker. Hva annet kunne jeg ende opp med enn en servicebil som noen hadde "pynta" med en masse STORE isbjørnklistermerker (som noen satt på da bilen var med på et oppdrag på svalbard). Kansje bare et pussig sammentreff.. kansje en beskjed om å komme ut av hiet -eller at jeg var kommet ut av hiet. En litt merkelig følelse å kjøre rundt i den er det ihvertfall :icon_biggrin:
(biernna = bjørn)
Anonymous
Tja, det e no rart med det!
Tyda vel på at det va på tide du "rugga" dæ ut av hiet ditt.
Kjekt å ha dæ her igjen! :biggrin:
SEO Crawler
"meningsfulle tilfeldigheter", var sikkert fint å kjøre rundt i den ..

hmm..er i gang med å tegne noen bjørner over sonen her, og dermed åpne for flere innspill fra den kanten!  :biggrin:
Anonymous
Nå er det altså oppklart: Jeg assosierte bestandig "bier" til nicket ditt. Og så foran meg dette fascinerende insektfolket med sine høyt utviklete måter å kommunisere på.

Men bjørn er det det betyr. Svært hyggelig at du melder deg tilbake. Husker mange oppklarende og inspirerende bidrag fra din side.

Pussig sammentreff - så du blir minnet om kraften i dine gamle jaktmarker, håndtverk er  respektinngytende - men gjennom klistremerker? Riktignok åpner hverdagslige symboler gjerne for store innsyn -
men kanskje er det noe så merkelig, komisk over bjørnemannen i bilen bak klistremerkene - som et tegn på at du kun er på gjennomreise? (Assosierer fritt her)
Eller er det en klovnesk nybegynnelse?
GjenopprettetMedlem
Masha: Vet ikke hva jeg skal si.. bortsett fra at helt konkrete tolkninger både er å begrense energier og å avslutte læringsprosesser...
Klok av skade holder jeg alle muligheter åpne -samtidig prøver jeg å ta til meg det som "gir" meg mest utbytte -Hvis det føles riktig da..
(Får forresten snart en helt ny firmabil, uten noen noen merker, hehe :innocent2:)
Anonymous
Jeg stiller jo spørsmålstegn ved det jeg sier...
Ikke meningen at jeg skal "gi" deg en tolkning. Ja, det er best å holde mulighetene åpne samtidig som man tar til seg noe. En stor kunst.

Jeg hadde rett og slett lyst til å svare..på det pussige.

Til lykke med ny bil!
Anonymous
Jeg gleder meg også over å se deg igjen, Biernna. :)

Ny merkeløs bil - bac to basic -
GjenopprettetMedlem
Guddommelige komedie!! :wub: :respect:
Anonymous
Ja det er riktig..... gudene morer seg på vår bekostning....  :lol:  :badgrin:
det skjer meg også, tilsynelatende helt poengløse sammentreff.... det er bare å more seg! (hvis det ikke er kjedelige eller vonde sammentreff da...)
Noen kaller det synkronistiteter, og ser på det som en måte hvor de større sammenhengene viser seg....
Siv