Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Er ganske fersk i sjamanisme, har bare lest og blitt healet...........
Lyttet på min egen tromme (den indre, eller ytre?), (eller Myrhaug sin), i meditasjon. Fikk kontakt med en ugle, den tok meg med høyt opp og så flakset vi, nærmest stupte ned mot jorden, inn i jorden, det ble mørkt......... Jeg kom ut av meditasjonen........, følte meg litt snytt, litt lei meg...
Kan uglen være et kraftdyr, mitt kraftdyr..........., hva står uglen for, noen som har noen forklaringer????????
Blir glad da....
GjenopprettetMedlem
Uglen kan godt være et av dine kraftdyr,
kanskje du skal ta kontakt med den igjen og spørre hva det er den vil fortelle deg.
Kraftdyrets betydning, ser du best ved å finne ut hva det vil lære nettopp deg.
Legger likevel en nedskreven betydning av uglens medisin/visdom:
* Hemmelighet
* Hemmeligholdelse
* Stille og flyktig bevegelse
* Ser bak maskene
* Ivrig sikt
* Bud av hemmeligheter og omens
* Shape shifting
* Ledd mellom den mørke, usette verdenen og den verden av lys
* Trøst med skyggeselv
* Måne magi
* Frihet
Håper dette hjelper litt på forståelsen.

Anonymous
"Dag-Ove":
Fikk kontakt med en ugle, den tok meg med høyt opp og så flakset vi, nærmest stupte ned mot jorden, inn i jorden, det ble mørkt......... Jeg kom ut av meditasjonen........, følte meg litt snytt, litt lei meg...
Uglen ville ta deg med på en reise i underverdenen. Da går ferden under jorden.
En gang ble jeg lempet under jorden av en ørn. Det ble litt av et seilas der nede under jorden, og jeg lærte mye om meg selv. Både på godt og vondt.
GjenopprettetMedlem
Luftens ånder ønsker å gjøre deg fri til å fly, Dag-Ove.
takk for at du deler med din flotte opplevelse av kraften.

Anonymous
Uglen ser i mørket. Den ser det som er skjult.
Houuu!
AdsBot [Google]
"Dag-Ove":
Fikk kontakt med en ugle, den tok meg med høyt opp og så flakset vi, nærmest stupte ned mot jorden, inn i jorden, det ble mørkt......... Jeg kom ut av meditasjonen........, følte meg litt snytt, litt lei meg...
Spennende

neste gang uglen bringer deg inn i jorden, vil du sannsynligvis ikke føle deg snytt. Fin kontakt du fikk!