Det jeg vil fortelle egentlig er:
Har ikke vært med i trommesirkel før, ikke hørt på tromme cd heller. Min første erfaring med trommer er faktisk en trommer innenfra eller utenfra: les: http://sjaman.com/index.php?option=com_smf&Itemid=106&topic=5195.msg47537#msg47537
Fikk da kontakt med en ugle....
Etter jeg fikk cd`en, har jeg tatt fem seks reiser, hver gang har jeg søkt kontakt med kraftdyret mitt. Det som er litt rart, eller kanskje ikke(?), er at det dukker opp nye kraftdyr....... Èn ugle, en hauk og en ørn, flyr av sted med dem, av og til er jeg i ett med uglen, av og til med ørnen, de veksler på å fly først.......
Ene gangen landet alle på en strand, det var mørkt der........, i det fjerne så jeg/vi et lys som kom opp fra en diger sprekk......, jeg ville komme nærmere så ørnen fløy meg over. Det var en dyp lang sprekk med lys med farge som glødene lava........ Jeg spurt ørnen hva dette var for noe, jeg fikk til svar: Dette er ditt sår Dag-Ove!
Forundret er jeg nå....

Snart skal CD`en på, vet ikke helt hva jeg skal spørre kraftdyrene om. Tror jeg spør om og hvordan jeg skal heale dette såret........
Noen som har opplevd noe lignende og fått flere svar??