Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
hei folkens, var å ble trommet for igår og han som trommet for meg forsvant inn en tur, da jeg pratet med ham hadde han funnet en gammel "vis" ulv og en canada gås til meg. hehe.. noen som har en betydning på dette??
Anonymous
Du kan gjöre egne reiser og spörre dyrene om hva de ska hjelpe deg med.
Kraftdyrets betydning og oppdrag, er veldig individuell.

Hvis du ikke har tromme eller trommeCD, kan du meditere tyst på dyret.
GjenopprettetMedlem
det høres greit ut, jeg bare lurte på en generell betydning, ifølge min "lærer" var ikke canadagås noe han hadde funnet til folk før, men jeg har ikke klart å passere tunnelen til underverdenen ennå så må nok vente med å spørre, alt dette er veldig nytt. men ellers takk
GjenopprettetMedlem
Jeg siterer Carina Solöga Högman i "Djurens språk":

Kanadagås:
Dags för förändring tex ny bostad, ny hemort, nytt arbete, nytt förhållande, nya ideer m m.
Din gåva är att få en ny inriktning..

Här handlar det om nya möjligheter för dig att ta del av. Denna fågel kommer med ny energi.

Varg (ulv):
Praktisera din egen visdom.
Din gåva är att praktisera medicinhjulets visdom.

Vargens visdom är enkel, "det du ger är det du får tillbaka".

Kanskje er det noe her du kan ta til deg.
Lykke til

Gunilla
GjenopprettetMedlem
ja :) den hørtes jo fornuftig ut, takk takk:) men det gjenstår vel å se når e får besøkt dem, har som sagt ikke utviklet den "lytte" egenskapen ordentlig enda og klarer ikke å entre mytelandet, men e skal:):):)

takk skal du ha
Anonymous
Jeg ble veldig intressert i to canada-gjess jeg så for et par dager siden og lurte veldig på hva det kunne være, og jeg skal snart flytte og begynne i ny jobb  :w00t:
Det var to stykker. De "skravlet" liksom en lang stund ganske intenst. Noen som vet når de gjør det?
GjenopprettetMedlem
Kanskje når de vil få din oppmerksomhet å fortelle deg at du er på rett vei.
Kansje vil de vise at naturen gir os bestandig ulike tegn bare vi er oppmerksomme.
Anonymous
Takk Gunilla. Jo, det er forresten intressant med hensyn til at vi kom med forslag på hva de snakket om, og jeg nevnte at de kanskje diskuterte parforholdet sitt. Samtidig antyder jo du at det også kan handle om det. Intressant  :)