Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Nutch/CVS [Bot]
En av klientene mine stiller opp sandbilder. I morges var det bildet som er vedlagt nedenfor.

Da hun var ferdig danset vi sammen i rekke alle dyr som var med bildet til afrikansk trommemusikk. Så danset hun seg selv og jeg så på og klappet.

For en morgenen det var!!!

hilsen
Gåååja
📎 morgenstart.jpg
GjenopprettetMedlem
Hvilken herlig start på en ny dag :w00t:
Anonymous
Ja hvilken morgen! :eusa_clap: :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Jeg elsker sandbilder, grafitti og annen kunst som kun varer en stund, for dem som tilfeldigvis er der.

For slik kunst viser at vi mennesker ikke behøver å skape noe for å bli husket i ettertid, at vi har betydning her og nå. Det at vi lever er nok betydning. Vi trenger ikke bli suksessrike etter vår død og alt det tullet der. Likt sandbilder er vi flyktige og forgjengelige, men vår eksistens her og nå er likt sandbildet..vakker og givende  :wub:
Anonymous
Strålende  :biggrin:

klem
Anonymous
Hvem er vesenet i det øverste høyre hjørnet?

Jeg danset også tidlig om morgenen på denne strålende junidagen - i åndenes påsyn.
Nutch/CVS [Bot]
"Masha":

Hvem er vesenet i det øverste høyre hjørnet?

Det er et fabelaktig dyr som innbærer dragen og ormen (oppreist på dragens bryst) samtidig.

Øverst på rammen til venstre er ørnen. For en uke siden trodde hun at ørnen var en som fungerte som vokter eller dommer over hennes liv. Og da satt hun ørnen på vinduskarmen, den skulle ut til sitt land.

Så ba jeg henne idag å stille opp ørnens land. Og da viste det seg at ørnen var formidler mellom hennes hverdagsliv og mytologiens verden.

Ha en (kraft)dyrisk dag
Gåååja