Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hei :D
Jeg var på kurs og vi skulle ta en sjamanreise. Før reisen begynte, fikk jeg en sterk følelse av at det kom en ulv til meg. Jeg så også ulven for mitt indre. Den satte seg ned stillferdig rett fremfor meg. Jeg lå på magen, og jeg hørte at ulven sa "strekk frem hånden din". Jeg strakte hånden mot ulven, og jeg følte bokstavelig talt at den la poten på hånden min. Den holdt poten sin der under hele reisen.
Jeg tror ikke det var et kraftdyr, jeg har to fra før. Vi skulle ikke hente kraftdyr, eller møte kraftdyret på denne reisen.
Jeg lurer på om det kan ha en annen betydning, om denne ulven bare kom for å være med på reisen. Ulven var forresten helt hvit.
Hva betyr det når en hvit ulv kommer?
Snappy [Bot]
Ulven er en veiviser, en lærer, en stifinner. Den hvite ulven er guddommelig - så takk for denne gaven du blir gitt!
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Kolibri  :icon_biggrin:

Det er en af dine hjælpere du fik besøg af på din rejse, og hvor er den oplevelse du har haft dog SMUK... :eusa_pray:
En hvid Ulv er en meget speciel ulv, en guddommelig... :wub:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Anonymous
Takk for svar :D
Ja,den ulven var veldig spesiell, og hadde lysende øyne som skiftet mellom grønt og over i sølvgrått.
GjenopprettetMedlem
Hei kolibri

Heldiggris :eusa_clap:
Jeg har også en ulv som kraftdyr (bl.a.), men har aldri sett den hvite ulven :sad2:

Må ha vært en utrolig opplevelse å kjenne den krafta på en hel reise. Du er iallefall trygg da :)

Klem fra alabast
Anonymous
Hei igjen.
Jeg må si jeg undrer meg over den ulven. Den kommer av og til og bare er der til stede under meditasjoner.
I dag kom den helt nær, og jeg så inn i øynene. Jeg på en måte gikk inn i øynene til ulven, og fikk se et hvitt landskap(vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det). Jeg ble oppslukt av dette hvite rundt meg, og fikk føle en enorm kjærlighetsenergi, så jeg fikk tårer i øynene.
Jeg ble nærmest bysset rundt i denne herlige hvite energien, som en spiral. Helt utrolig, dit vil jeg igjen.
GjenopprettetMedlem
:respect: :respect: :respect:

alabast  ;D
GjenopprettetMedlem
min familie har alltid hatt en brun bjørn som sitt kraftdyr. derfor samle æ på all slags bjørnefigura og -steina når æ reise. æ har også dilla på elefanter,blir "forfulgt" av div gjenstander som e forma som elefanter. dem symbolisere jo stryrke,og d gir mæ en indre ro og en enorm styrke når æ holde de her figuran i handa  :eusa_pray:
Anonymous
Hej Kolibri  :-)

Et smukt indlæg, tak for det.

Hulekvinden
Anonymous
Tusen takk for det :D