Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Noen som vet noe om møll?

Hadde en hendelse i går hvor en liten møll fløy inn
i hånden min, satte seg i håndflaten en liten stund før
den fløy sin vei.

Jeg er vanligvis livredd møll, men ikke i går.

Jeg trenger virkelig å vite!!!
Anonymous
Silva! Du ska inte fråga - du ska resa!  ;D
Gör nu en resa och träffa mal (møll)!

Jag sitter här med Solögas bok "Djurens språk" men jag berättar inte vad det står där!
Lala lala laaaalaaaa  :w00t:
GjenopprettetMedlem
Jag sitter här med Solögas bok "Djurens språk" men jag berättar inte vad det står där!
Egentlig syns jeg ikke en må krangle til ting mer enn nødvendig.
Når jeg siterer "Djurens språk" er det fordi det kansje vil si noe til den som spør.
En trenger ikke å ta det til seg, men det kan gi ett "aha, selvfølgelig". Og en kansje får den innsikt en trenger.

Je mener og at en skal spørre om hjelp fordi da skjer et utbytte av erfaringer og kunnskap og en gir og tar emot.

Hvis du vil finne ut selv Silva så er mitt forslag. Tenk på hvad møll betyr for deg.
Hvorfor har du vært redd dem?
For meg er møll liten å pen, men den kan og gjøre mye skade på mine klær og så videre.

Det flyr møll rundt her i mitt hjem for tiden og jeg døder dem ikke, jeg døder ikke hvis jeg kan unngå. Men!
Jeg ser på dem og lurer på om de er iferd med å lage hull i ullklærne mine. Så jeg slipper ikke helt av i deres tilstedeværelse.

Mer viktig syns jeg det er at du turde å la den sitte i handen din.

Det kan vise at du har slippet noen redsler.
Redd at fly? Det er jo noesom møllen gjør.

Lykke til!
Gunilla
GjenopprettetMedlem
Ja, hør på Lie. Reis og møt din møll.

:wub:

RITA
Anonymous
"gunilla":

Egentlig syns jeg ikke en må krangle til ting mer enn nødvendig.
Når jeg siterer "Djurens språk" er det fordi det kansje vil si noe til den som spør.

Det var absolut ingen kritik till de som läser färdiga tolkningar! Färdiga tolkningar kan vara roliga att läsa, om man inte vill göra egna resor och jag brukar kolla i Solögas bok, på skoj. Ibland stämmer hennes erfarenhet, men ibland stämmer det inte alls. Hon är ju trots att ingen allvetande guru  ;D  Många shamaniserande personer, är rätt skeptiska och fördömande mot hennes böcker. Det är dock inte jag, jag tycker det är kul  och inspirerande att ha hennes böcker.

Men eftersom jag vet att djuren har ett aldeles individuellt meddelande, till var och en av oss... och eftersom jag vet att Silva jobbar med att börja resa... så skrev jag så till henne. Till någon annan kanske jag inte hade varit så "hård", men det är bara på skoj och det vet Silva  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Men eftersom jag vet att djuren har ett aldeles individuellt meddelande, till var och en av oss... och eftersom jag vet att Silva jobbar med att börja resa... så skrev jag så till henne. Till någon annan kanske jag inte hade varit så "hård", men det är bara på skoj och det vet Silva 

Ja Lie! Jeg vet du tuller....og at det var godt ment... :wub:

Men jeg har det ganske tøft nå, å klarer ikke reise eller konsentrere meg om noe som helst!
Dette kommer i et lite dikt! Mulig jeg må ta det litt med ro nå fremover, jeg får se
hvordan det går!

Klemmer!!
Anonymous
Ska jag skriva Solögas tolkning då?
GjenopprettetMedlem
Ja takk Lie, det ville være til stor hjelp.

Og takk Gunilla , skal tenke på det. Takk Rita!

Vi mistet en som sto oss nær i går, og en møll
satte seg i min håndflate ikke lenge
etterpå!

Takk!!
Anonymous
MAL enligt Carina Solöga Högman

Acceptera ditt nya jag och en ny värld väntar dig.
Din gåva är att utveckla nya sidor hos dig själv.

Fint va?  ;)
GjenopprettetMedlem
"Lie":

MAL enligt Carina Solöga Högman

Acceptera ditt nya jag och en ny värld väntar dig.
Din gåva är att utveckla nya sidor hos dig själv.

Fint va?  ;)

Fint....ja, det var det. Takk Lie!  :wub:
Anonymous
Vi mistet en som sto oss nær i går

Så ledsamt!  :icon_cry:
Är det skälet till din sorgliga dikt?
GjenopprettetMedlem
"Lie":

Vi mistet en som sto oss nær i går

Så ledsamt!  :icon_cry:
Är det skälet till din sorgliga dikt?

Ja, det er det. Måtte bare få det ut, i et lite dikt!