Jeg vasker og rydder i huset , har på full musikk og flyr frem og tilbake .
Det er en vask som har vært ferdig lenge, men jeg har utsatt det ( hater å henge opp vask ..hehe ).
Men det er noe som sier meg at jeg skal ut og henge opp denne vasken før jeg gjør noe annet...ok da, så går jeg ut.
Jeg begynner å henge opp på tørkestativet, idet jeg ser opp er det en fantastisk fugl som svever der oppe.
Det er som tiden står stille, og det er ingen lyder i flere sekunder ( selv om stereoen står på full guffe inne )....
Et magisk øyeblikk . Fantastisk . Jeg er målløs .
Jeg "våkner" av transen , løper inn og skrur av musikken. Dette er noe som må nytes i stillhet .
Der oppe svever den majestetisk rundt og rundt , den stuper plutselig ned mot noe, til den kommer tilbake og kretser rundt og rundt over meg , så flyr ( heller svever ) den bort .
Jeg har aldri sett en rovfugl, noe jeg skjønte at det var. Men dagen før skulle jeg rydde bort Medisin Kortene jeg har med kraftdyr på , og da fallt Hauken ut av kortstokken .
Så jeg visste ikke om det var en Hauk , men hadde store følelser om at det var den.
Jeg sjekket bilder på nett og fant ut at det vare en type som heter Svartglente ( vet ikke om den vanligvis finnes i området her )...
Jeg er så takknemlig for denne opplevelsen

Ettersom jeg har lest om dette kraftdyret, kan den bringe beskjeder fra åndeverden ....den er også kalt Messenger .
I går hadde jeg en klient som jeg fikk opp Hauken hos...og jeg trodde det var min erfaring som var så sterkt preget hos meg...men når jeg fortalte henne om Hauken, sa hun at hun også hadde sett den samme fuglen , på samme tidspunkt , et annet sted . Jeg viste henne bildet - og hun bekreftet at det var den hun så .

det møte med henne , ga også mye åndelig innhold. Kanskje det var hun som bar beskjeden frem til meg?
Uansett var det en utrolig kraftfull opplevelse , som jeg aldri kommer til å glemme .
Takk takk takk til Spirit og Hauken